אלו מקבלי אות החזון והמעש בציונות הדתית

באירוע החגיגי יוענק אות החזון והמעש של קבוצת "בשבע" לחמישה אנשים שפעלו ופועלים לאורך השנה ובולטים בעשייתם הציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/19 23:42 יד באב התשעט

אלו מקבלי אות החזון והמעש בציונות הדתית
אברהם פריד, צילום: ישראל ברדוגו

כמיטב המסורת, גם השנה יתכנסו אורחי קבוצת 'בשבע' לאירוע הקוקטייל המסורתי שייערך במרכז מורשת בגין, לפני אירוע הקיץ המרכזי של העיתון בו אברהם פריד יארח את אמיר דדון, עם התזמורת הפילהרמונית ראשון לציון. באירוע החגיגי יוענק אות החזון והמעש לחמישה אנשים שפעלו ופועלים לאורך השנה ובולטים בעשייתם הציבור

השנה, בחרו חברי הנהלת
קבוצת "בשבע" החליטו להעניק חמש אותות, לאנשים הבאים: קרן דניאלי ע"י ר' מוטי זוננפלד, הרב דניאל טרופר, פרופסור שרית קראוס , הרב ד"ר אברהם ליפשיץ והרב בנצי אלגזי, הם זוכי אות החזון והמעש בציונות הדתית של קבוצת 'בשבע' לשנת תשע"ט - 2019

קרן דניאלי ע"י ר' מוטי זוננפלד מאז לכתה של דניאלי ז"ל, זוכה מוטי לשמור על מורשתה בהקמת "קרן דניאלי" ע"י עשרות מיזמים חשובים מתחומי החסד, הבריאות והחינוך, המפיחים חיים בדמותה ובמורשתה. "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא", בעשייתו הוא זוכה לקיים עולמות מלאים בצניעות וענווה, מתוך כך אישיותה של דניאלי ז"ל נצרבת ונלמדת בקרב הציבור הישראלי ובבני הנוער. מדמותה נלמדת ומשתקפת ע"י פעילות קרן דניאלי מסירות של אהבת אדם, הוקרת כבודם של תלמידי חכמים בעולם התורה, באהבת חינם, בשינויים חברתיים, התנדבות ועשיה לשם שמים.

הרב דניאל טרופר, נשיא ומייסד ארגון "גשר" המקדם חיבורים בעם היהודי, על היותו מייסד ויו"ר "קרן קהילות" של הגרעינים התורניים הפרושים בכל מרחבי ארצנו, בעיירות הפיתוח בעיר ובכפר ומפיחים רוח של חזון בעם ישראל לעתיד טוב יותר של אחדות מתוך אהבת חינם. הרב טרופר ייסד ועמד בראשות "קרן גשר לקולנוע" האחראים על יצירות כמו מעורב ירושלמי, שטיסל ועוד סדרות רבות שהטביעו את חותמם בתרבות הישראלית מתוך כבוד למסורת ישראל סבא, לעדת השונות ולקהילות המגוונות שלנו בעם.

פרופסור שרית קראוס מאוניברסיטת בר אילן, על המהלכים והשינויים בהם הטבעת את חותמך לצד התמורות הרבות והשפעתן על החברה הישראלית לגווניה השונים. מחקריה עוסקים בפיתוח מערכות אינטליגנטיות של מחשבים תוך התמקדות בהיבטים רחבים של פעילות אינטליגנטית, אוטונומית ומבוזרת. ההיבטים של משא ומתן ושיתוף פעולה בין מערכות ממוחשבות לבין עצמן ובינן לבין בני אדם, פיתוח סוכנים אוטונומיים, אבטחה רב-רובוטית ורב-צוותית, מערכות מרוּבות סוֹכנים, למידה, וכן תכנון ומכניזמים מתקדמים העושים שימוש במנגנוני שוק ובהצבעה. פרופסור קראוס היא מראשוני החוקרים ששילבו שיטות מתחום תורת המשחקים בבינה מלאכותית. בעבודתה פיתחה תחום מחקר חדש, שבמסגרתו מפותחים סוכנים ממוחשבים המסוגלים לבצע משא ומתן מול בני אדם.

הרב ד"ר אברהם ליפשיץ על היותו 9 שנים וחצי ראש המינהל לחינוך דתי במשרד החינוך, דאגה מלאה למוסדות החמ"ד ולהצעידם לאהבת המולדת העם והתורה. המינהל פועל בהובלת הרב ד"ר אברהם ליפשיץ בכל גווני האוכלוסייה בבית אחד משותף בחינוך משמעותי, ערכי, התואם את חזון החמ"ד וערכיו. ניכרת בשנות כהונתו העשייה הרבה לבניית קומה גבוהה בהישגים הלימודיים, בגיוס לצבא, בשיעור הזכאות לבגרות, ובהתנדבות לאוכלוסיות נזקקות בתרומה לקהילה.

הרב בנצי אלגזי נשיא ומייסד "צורבא מרבנן". על הפעלת מאות מוקדי למידה בישראל ובעולם. אלפים נהנים מדי שבוע מלימוד מרתק של כל ההלכות המעשיות, הנוגעות לחיינו היום יומיים. תכנית הלימודים סדורה מקיפה תוך 4 שנים, בלימוד חד שבועי, את כל ההלכות המעשיות בשולחן ערוך על ארבעת חלקיו, מן המקור ועד ההלכה למעשה.

אות החזון והמעש מוענק במסגרת אירוע הקיץ השנתי של קבוצת בשבע, על ידי יעקב כץ (כצל'ה) – יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ערוץ 7, דודו סעדה- יו"ר קבוצת בשבע וחנוך הכהן פיוטרקובסקי מו"ל בשבע.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן