הזוגות המתחזקים של השנה

לצד כל אלו שנחלשו בדת, התגלו בפנינו כל מיני סיפורים מעניינים על כאלו שהתחזקו – ושהגורם המרכזי לכך היה הזוגיות שלהם. אז מי הזוגות שבלטו אצלנו בפיד השנה?

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 15/08/19 10:31 יד באב התשעט

הזוגות המתחזקים של השנה
חורף, צילום: shutterstock

חייבים להודות, שנשבר לנו הלב במהלך השנים האחרונות כמה פעמים – כשגילינו שהזמר מתיסיהו הוריד את הכיפה אחרי תהליך התחזקות, ושיובל דיין לא מצא את עצמו ואמר ש"פשוט נגמר לו", ונפרד מנועה ירון דיין, ואפילו כשאורית נבון פרסמה את הטור שהיא "כבר לא דוסית" כמו שהייתה, ממש התבאסנו.

לצד כל אלו שנחלשו בדת, התגלו בפנינו כל מיני סיפורים מעניינים על כאלו שהתחזקו – ושהגורם המרכזי לכך היה הזוגיות שלהם. לפני מספר שנים יהודה לוי, שעוד היה בזוגיות עם נינט טייב, חשף כי החל לשמור שבת בזכותה. היום הם כבר לא יחד, אבל זו בהחלט דוגמה אחת מיני רבות. ואלו הזוגות שבלטו אצלנו בפיד של שנת תשע"ט \ 2019:

אריאל וקארין קליינברג – בני הזוג שהכירו בעמותת קו לחיים, והחליטו ללכת ביחד למירוץ למיליון. השניים סיפרו כי אחרי הפגישה הראשונית, לקח לאריאל חצי שנה עד שהוא אזר אומץ והציע לקרין לצאת איתו. אפשר לומר שמאז 2011, העונה שבה כיכבו שושי ושושה (עקיבא וענהאל), לא נראה על המסך זוג כל כך חייכני, אופטימי, שמייצג את הציבור הדתי בצורה שגורמת לכולנו להתגאות במגזר. לפחות מכל הפרקים שראינו עד כה.

קורין גדעון וחילי סורוצקין – קורין כבשה אותנו עם הרצון שלה להכיר ולהתקרב אל החברה הדתית והחרדית. זה נכון שגם היא וגם בעלה חילי, אינם דתיים – אך משפחתו החרדית קירבה את קורין לזהות היהודית שהיא הרגישה מנותקת ממנה למשך זמן רב, ואף עשתה על כך סרט ששודר בטלוויזיה. עד כדי כך שממש השבוע החליטה לצום את תשעה באב, ולאחרונה חשפה כי היא מבשלת רק אוכל כשר, ואפילו חבשה כיסוי ראש בשידור חי כאות הזדהות עם לינור אברגיל, שספגה ביקורת ברשת על לבושה בטקס הדלקת המשואות. אנחנו חושבים שזה מדהים.

https://www.instagram.com/p/B08b-4GFfmR/

רון לאביוד ושיר פינטו – את הזוג הזה סביר להניח שרובכם לא מכירים, אבל הברנז'ה בתקשורת מכירה אותם היטב. שיר פינטו הוא בעל משרד יחסי ציבור ומייצג אמנים רבים – בהם צביקה פיק, איתי לוי, סטפן וכמובן נועה קירל. רון לאביוד היא הדוברת הצעירה של שר החוץ, ישראל כ"ץ. השניים יוצאים כבר תקופה די ארוכה, ולמרות שפינטו מגדיר את עצמו כחילוני – גורמים המקורבים לשניים מספרים שלאביוד שומרת שבת וכשרות. האם זה משפיע על פינטו? ברור שכן! דווקא בשנה האחרונה נוצר שיתוף פעולה ייחודי בין פינטו לרב אברהם קריגר ממכון שם עולם, ובמסגרתו פינטו טיפל ביח"צ של פרויקט השירים של שם עולם ואביב גפן. האם מדובר בצירוף מקרים? לא נראה לנו.

https://www.instagram.com/p/Byr93DOnJze/