איך יתנהל קמפיין 'ימינה'? כל הפרטים

שקד תהיה בחזית התקשורתית, נושאים שנויים במחלוקת יגיעו לדיון אצל ארבעת ראשי הרשימה, ועיקר הקמפיין יחל בראש חודש אלול, עם החזרה ללימודים. ומי יוביל את הקמפיין בצד המקצועי? כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 16:31 יב באב התשעט

איך יתנהל קמפיין 'ימינה'? כל הפרטים
נערכים לישורת האחרונה. ראשי 'ימינה', צילום: יח"צ

מפלגת 'ימינה' השיקה אמש (ב') את קמפיין הבחירות שלה באופן רשמי, והיום חושף אתר 'אייס' את הדרך בה יתנהל הקמפיין, מי יעמוד בחזית התקשורתית, כמה כסף יושקע במהלכו ובאילו אופנים הוא יתנהל, עד ליום הבחירות ב-17.9.

על פי הפרסום, עיקר הקמפיין יחל רק עם החזרה ללימודים, בתחילת חודש ספטמבר, או אלול אם תרצו, מתוך הבנה כי רוב הישראלים נמצאים בחופשה עד אז, וגם מטעמים כלכליים. על פי ההערכה, ההשקעה בקמפיין תהיה בין 8 ל-10 מיליון ש"ח, שיגיעו ממימון המפלגות ומכספי תרומות.

עוד דווח כי בחזית התקשורתית של הקמפיין תעמוד ראש הרשימה איילת שקד, הנחשבת למגנט הקולות העיקרי של הרשימה, והיא תוביל גם את כיוון הקמפיין. עם זאת, נושאים שנויים במחלוקת יעלו לדיון בפני ראשי המפלגות - שקד, פרץ, סמוטריץ' ובנט - שיקבלו החלטה משותפת. מסתבר כי הארבעה כבר הקימו קבוצת ווטסאפ משותפת שנקראת 'הקוקפיט' - כעקיצה לשם בו מכנים את עצמם רביעיית ההנהגה של כחול לבן - גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי.

ראשי

ראשי 'ימינה' בהשקת הקמפיין אמש, ללא בנט השוהה בחופשהצילום: חדשות כיפה

מטה המפלגה ימשיך להיות במתחם 'איירפורט סיטי', הסמוך לנתב"ג, ועיקר הקמפיין יהיה סביב השם 'ימינה', כפי שכבר החל אמש עם הסיסמא 'ישראל רוצה ימינה', שהוצגה בהשקת הקמפיין. המטרה העיקרית היא להזכיר ולנסות להשריש כי מימין לליכוד יש רק מפלגה אחת, וכי רק הצבעה אליה תשמור על נתניהו מימין ומלחץ השמאל.

מנהל הקמפיין יהיה האסטרטג מתן להמן, שעבד עם איחוד מפלגות הימין בבחירות האחרונות. היועץ האסטרטגי של הקמפיין יהיה רפי ברזילי, והוא למעשה איש של איילת שקד. הדוברות תנוהל במשותף על ידי דובר הימין החדש מתן סידי, שיהיה אחראי על ההודעות לתקשורת, יחד עם שמוליק ויליאן, שעבד עם הרב רפי פרץ בבחירות האחרונות, ועם אריק בן שמעון ממשקד טלמון & בן שמעון תקשורת, המשמש כדובר האיחוד הלאומי. בנוסף יהיו חברים בצוות דוברו של הרב פרץ נתנאל דיין, ודוברו של סמוטריץ' איתן פולד, וכן שותפו של אריק בן שמעון, אסי טלמור.

הדיגיטל והקידום ברשתות החברתיות יהיה תחת אחריות משרד ווייב דיגיטל, ורכש מדיה שאינו בדיגיטל יהיה באחריות משרד גל אורן BSD.