חילופי דורות באמונה

מי שהיתה סמנכ"לית בחברת הפרסום והיח"צ גל-אורן-לרנר והדוברת של השר זאב אלקין, הולכת לעשות מהפכה באמונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 21:27 ו באב התשעט

חילופי דורות באמונה
נגה כץ, צילום: אלון קירה

דוברת חדשה לארגון "אמונה": נגה כץ רפפורט תמונה לדוברת הארגון לאחר פרישתו של הדובר הוותיק והמקצועי, איציק רט, שהודיע כי הגיע למיצוי ולסיפוק לאחר עשרות שנים בשרות הציבורי.

יו"ר "אמונה" ליאורה מינקה: "אני רוצה להודות לאיציק על השנים הארוכות בהן קידם את "אמונה" ועל המסירות והמקצועיות שליוו את עבודתו לאורך כל הדרך. אני שמחה כי נגה תעמוד לצידנו בהתמודדות עם האתגרים התקשורתיים ובקביעת סדר יום תקשורתי המקדם את הפעילויות הרבות אותן מקיימת "אמונה" הן בתחומי הרווחה, החינוך, האומנות, קידום נשים ועוד."

כץ רפפורט, בת 36 ממודיעין, נשואה ואמא ל-3, מכהנת בהתנדבות כחברת מועצת העיר במודיעין, מחזיקת תיק הקליטה, תרבות יהודית, יו"ר ועדת מלגות וכדירקטורית בחברה העירונית. שימשה עד כה כסמנכ"לית בחברת הפרסום והיח"צ גל-אורן-לרנר ולפני כן היתה במשך כעשור דוברת השר זאב אלקין ודוברת הליכוד.

נגה כץ רפפורט: "אני רוצה להודות ליו"ר "אמונה" ליאורה מינקה ולמנכ"ל דוד הדרי על האמון שנתנו בי. כבוד הוא לי להיכנס לנעליו הגדולות של איציק ולהצטרף למשפחת "אמונה", ארגון הפועל זה עשרות שנים למען נשים, ילדים וטף מכל גווני החברה הישראלית, באמצעות סניפים ומוסדות הפזורים בכל רחבי ישראל. אני מקווה להביא מנסיוני בתקשורת ובממשל כדי להביא את הקול המיוחד של "אמונה" לקהלים רחבים ומגוונים."

במסגרת התפקיד תנהל כץ רפפורט את כל נושא דוברות הארגון, הפרסום ויחסי הציבור של מוסדות הארגון ועל המשך מיתוגה של "אמונה" כמובילת דרך בתחומי חינוך ורווחה. חילופי התפקידים צפויים להתרחש לאחר ראש השנה תש"פ.