מירי רגב תתן ליאיר לפיד להשיא משואה ביום העצמאות?

שרת התרבות התייחסה לסערת סביב הסרטון שפרסם יו"ר יש עתיד על הפוליטיקאים החרדים והציעה ללפיד: "אם תכבה את לפיד ההסתה אולי אשקול לתת לך להשיא משואה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/19 12:05 ה באב התשעט

מירי רגב תתן ליאיר לפיד להשיא משואה ביום העצמאות?
ישיא משואה? לפיד, רגב ושלח, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

שרת התרבות והספורט, מירי רגב (הליכוד) מתייחסת היום (ג') לסרטון השנוי במחלוקת שפרסם יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד ברשתות החברתיות ואומרת: "לפיד, אם תכבה את לפיד ההסתה, אולי אשקול להעניק לך הדלקת משואה".

רגב כמובן מציעה את ההצעה בציניות, זאת אחרי שלפיד, מספר שתיים בכחול לבן, פרסם לפני יומיים סרטון המציג התכתבות מדומה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לבין הפוליטיקאים החרדים. בסרטון מוצגים הפוליטיקאים החרדיים כאילו עיקר עיסוקיהם קשור לכסף, וכי המטרה האמתית שלהם הוא להשיג כמה שיותר תקציבים למען ישיבות ומוסדות הלימוד של החברה החרדית.

https://www.facebook.com/miri.regev.il/photos/a.538483556248464/2371938536236281/?type=3&theater 

הסרטון של לפיד גרר תגובות רבות בעיקר מטעם המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, אך לא רק. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לסרטון של לפיד אמש ואמר: "ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית, מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה", כתב נתניהו והוסיף: "רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות בראשות יאיר לפיד וגנץ". גם רונן צור, הקמפיינר הקודם של מפלגת כחול לבן גינה את הסרטון אומר כי ״היצר של לפיד לפגוע בחרדים חזק ממנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן