העיתונאי משה גלסנר טמן פח לח"כ צביקה האוזר

בעקבות סרטון של מפלגת כחול לבן הציג את חברי הכנסת החרדים כסוחטי הקופה הציבורית, העיתונאי משה גלסנר עשה תרגיל לח"כ מכחול לבן - וכך סחט ממנו אמירה כנגד מפלגתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/19 09:10 ד באב התשעט

העיתונאי משה גלסנר טמן פח לח"כ צביקה האוזר
טמנו לו פח, ח"כ צביקה האוזר עם חבר מפגתו, ח"כ יועז הנדל, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

מפלגת כחול לבן פרסמה אתמול (א') סרטון התכתבויות בוואטסאפ ובו מתרחשת התכתבות המדמה את דרישות חברי הכנסת החרדים לישיבה בממשלת נתניהו. השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן מוצגים כסוחטי הקופה הציבורית. בעקבות הסרטון, העלה העיתונאי משה גלסנר את ח"כ צביקה האוזר לשידור והוציא ממנו התנגדות לסרטון מבלי שידע שמדובר על סרטון של מפלגתו.

https://www.facebook.com/watch/?v=356626158365262

בסרטון המפוברק של מפלגת כחול לבן, נראית התכתבות של חברי הכנסת החרדים ובתוכם גל שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' שכותב: "חברים רה"מ בלחץ אפשר לעלות את המחירים". דרעי עונה: "רוצים שאני אחתום? תביאו טריליון שקל לישיבות". ליצמן עונה באותה ההתכתבות: "אני רוצה את כל הכסף שיש לישראל".


(האזינו לראיון)
 

במהלך ראיון שהעניק ח"כ צביקה האוזר לגלסנר, בדה גלסנר סיפור עוקף, ואמר להאוזר כי חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד אמר כי האתיופים דורשים את כל הכסף במדינה וביקש ממנו להגיב. האוזר הגיב: "הליכוד לא בוחל בשיח שנאה במדינת ישראל. העצמת מחלוקות, פגיעה בסולידריות".  המראיין תיקן את עצמו והבהיר לו כי בעצם מדובר בסרטון של כחול לבן שנאמר על החרדים. האוזר ענה: "אין לי כוח לשחק איתך את המשחקים האלה. מפלגת כחול לבן היא לא המפלגה שמנהלת שיח שנאה במדינת ישראל".