הנקמה הקטנה של קול ברמה ב'קולך'

רדיו קול ברמה החליט לשלם לארגון קולך את 30 אלף השקלים כחלק מהתביעה במטבעות של 10 אגורות וחצי שקל. בקולך אמרו: "אנחנו שמחות לקבל את הכסף. סבתותינו למדו אותנו שכל 10 אגורות שוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/19 13:09 יב בתמוז התשעט

הנקמה הקטנה של קול ברמה ב'קולך'
התשלום של רדיו קול ברמה, צילום: הותר לשימוש

כאקט של מחאה, ברדיו קול ברמה בחרו לשלם את תשלום התביעה על סך 30 אלף שקלים לארגון 'קולך' במטבעות של חצי שקל ו-10 אגורות. ב'קולך' לא התרגשו מאופן התשלום ואמרו: "המהלך הזה שבו רדיו קול ברמה מנסה להגחיך אותנו מוכיח כמה הוא מכבד נשים ואת בית המשפט הישראלי. ומכיוון שסבתותינו למדו אותנו שכל 10 אגורות שוות, אנחנו שמחות לקבל את הכסף. אנחנו שמחות שהכסף ילך למטרות טובות של העצמת נשים ונשים במצוקה".

ברדיו קול ברמה אמרו: "התשלום האמור הינו בא במקום תביעתו המקורית של פורום קולך כנגד קול ברמה על סך כ 20 מליון ש"ח, תביעה שכזכור נדחתה על ידי בית המשפט העליון, שהוא איננו חוסך את שבט לשונו מקולך כשאמר שכל הערעור נועד לפגוע בקיום התחנה ולהעשיר את קופת הארגון ובאי כוחם".

מנכ"ל קול ברמה עו"ד אריאל דרעי מסר כי: "היה ברור מלכתחילה שהתובענה הינה קנטרנית ונגחנית ומגיעה ממקום של רצון להתערבות בוטה ולכפייה על הציבור החרדי אורח חיים שזר לו ולהשקפת עולמו. הליך משפטי זה מצטרף לעשרות תהליכים שונים המצרים את צעדי האדם החרדי בישראל של שנת 2019 והמטרה באקט שנקטנו היום הינה להעביר מסר לקולך וליתר הארגונים הפועלים ברוח זאת כי הציבור החרדי איננו זקוק להתערובתם ולעזרתם המאוסה והמעושה".