הרב שרקי מחליף את רבני תנועת עזרא

לאחר שהרב סתיו והרב יוסף וייצן כיהנו בתפקיד ב-20 השנים האחרונות, בוועידה השנתית שתעמוד בציון 100 שנים לתנועת הנוער, יוכרז הרב שרקי כמחליפם. מזכ"ל עזרא: "זכיתי לשמש כמזכ"ל תחת הנהגתם של רבני התנועה היוצאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/19 10:04 ח בתמוז התשעט

הרב שרקי מחליף את רבני תנועת עזרא
בקרוב ייכנס לתפקיד. הרב שרקי, צילום: תנועת עזרא

הרב אורי שרקי יחליף את הרב דוד סתיו והרב יוסף וייצן בהנהגה הרוחנית של תנועת הנוער עזרא, כך יוכרז באופן רשמי באירוע לציון 100 שנים לתנועה.

שני הרבנים ביקשו להעביר את לפיד ההנהגה לאחר שכיהנו בתפקיד רבני התנועה בעשרים השנים האחרונות. לקראת הועידה הארצית המתכנסת בימים אלו ולרגל שנת המאה, ייכנס הרב אורי שרקי , חבר מועצת התנועה של תנועת עזרא, ויחליף את מקומם.

בעוד כשבועיים, בוועידה ה-100 יוצג הרב שרקי באופן רשמי. שאול דה מלאך מזכ"ל תנועת עזרא הודה להנהגה הרבנית היוצאת: "אנחנו מודים לרב וייצן ולרב סתיו על כל השנים הנפלאות של עצות מחכימות, התעניינות והבנת הנושאים החינוכיים שלנו. אני מאחל הצלחה גדולה לרב אורי שרקי ומודה לו על הסכמתו להיות חלק מתנועת עזרא"

ההנהגה הרבנית בתנועת עזרא שותפה להחלטות המרכזיות, לנושאים החשובים של התנועה ולנושאים השנתיים, החודשיים ולנושאי שבתות הארגון, כך שהשפעתם של רבני התנועה היא גדולה ומשמעותית. כעת אחרי 20 שנה החליטו בתנועה לרענן את ההנהגה הרבנית, והרב אורי שרקי, יו"ר ברית עולם ובית שלום יוחאי, רב קהילת בית יהודה ור"מ במכון מאיר יכנס בקרוב לקדמת הבמה ולהנהגה הרבנית של התנועה. לרב שרקי תצטרף בקרוב דמות רוחנית נוספת שטרם נקבעה.

מזכ"ל עזרא, שאול דה מלאך, אמר: "זכיתי לשמש כמזכ"ל תחת הנהגתם של רבני התנועה היוצאים. זו זכות אדירה ללמוד מהם, להתייעץ ולהחכים. אנחנו מודים לרב וייצן ולרב סתיו על כל השנים הנפלאות של עצות מחכימות, התעניינות והבנת הנושאים החינוכיים שלנו. אני מאחל הצלחה גדולה לרב אורי שרקי ומודה לו על הסכמתו להיות חלק מהנהגת התנועה".