כבוד למגזר: מפקד סרוג חדש לעוצבת "חירם"

אלוף-משנה יהודה ואך נכנס לתפקידו כמפקד עוצבת "חירם", והחליף בתפקידו את אלוף-משנה מני ליברטי, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שנתיים וחצי האחרונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/19 20:44 ז בתמוז התשעט

כבוד למגזר: מפקד סרוג חדש לעוצבת "חירם"
צילום: דובר צה"ל

אלוף-משנה יהודה ואך נכנס לתפקידו מפקד עוצבת "חירם". טקס החילופים נערך במחנה "גיבור", במעמד מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, מפקד עוצבת "הגליל", תת- אלוף רפי מילוא. 

אלוף-משנה יהודה ואך מחליף בתפקידו את אלוף-משנה מני ליברטי, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שנתיים וחצי וייכנס לתפקידו החדש כקצין המבצעים של פיקוד הדרום

ואך בוגר מחזור י' של מכינת בני דוד בעלי, שירת כלוחם ביחיד מגלן. לאחר קורס קציני חי"ר, חזר ליחידה ומונה למפקד צוות. לאחר מכן שימש כמפקד פלגת לוחמים ביחידה. 

בטקס חילופי התפקידים אמר ואך: "מקבל אני היום בחרדת קודש את האחריות על חבל ארץ יפיפה זה, מלא בטוב הארץ ובטוב האדם. מאז ומעולם חבל ארץ זה מסמל מהי גבורה. חטיבת 'חירם' היא חטיבה מפוארת ומיוחדת, חטיבת הגנה ומלחמה, מלאת רוח לחימה ועשייה המוקפת בטובי הבנים והבנות שיש לעם ישראל. בימים אלו בעתיד הנראה לעין תפקיד חשוב וקריטי לנו; האחד, להמשיך ולהגן על גבולנו ויישובינו ברצינות וביסודיות, ובמקביל עלינו להוסיף כל העת ולהתכונן למלחמה וכשזו תבוא לנצח בה ניצחון מוחץ".