הזוכים בפרס סוקולוב: שני עיתונאים מגלי צה"ל

יעל דן ורינו צרור הוכרזו כזוכים בפרס, המוענק על ידי עיריית תל אביב, בתחום התקשורת האלקטרונית. על המגישה נכתב כי היא "מובילה סדר יום חברתי ומלא חמלה", ואילו על חברה לתחנה הצבאית נאמר כי הוא "עיתונאי לוחמני המציב בעקביות זה עשרות שנים בחזית העשייה סדר יום חברתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/19 18:11 כט בסיון התשעט

הזוכים בפרס סוקולוב: שני עיתונאים מגלי צה"ל
זוכה פרס סוקולוב. צרור, צילום: פלאש 90. גילי יערי

פרס סוקולוב לעיתונות, בתחום התקשורת האלקטרונית, יוענק לעיתונאי רינו צרור ויעל דן מגלי צה"ל. כך פורסם היום (ג') על ועדת הפרס.

הפרס ניתן מטעמה של עיריית תל אביב יפו ומי שכבר זכו בקטגוריית העיתונות הכתובה הם יוסי ורטר מהארץ ורוני לינדר מדה מארקר.

על דן, המגישה את התכנית ברצועת הצהריים, נכתב כי היא "מובילה סדר יום חברתי ומלא חמלה תוך שימת דגש על המאבק בפגיעות מיניות בעיקר בילדים ובנערות צעירות. הפרס מוענק לה על היותה נושאת דגל בחשיפת כשלים ומחדלים במערכות הציבוריות ובהעלאת המודעות לטראומות כתוצאה מפגיעה מינית".

בנוגע לצרור, שמגיש תכנית אקטואליה יומית בתחנה הצבאית, נכתב כי בנימוקי חברי הוועדה כי הוא "עיתונאי לוחמני המציב בעקביות זה עשרות שנים בחזית העשייה סדר יום חברתי, תוך התמקדות ומתן תשומת לב מיוחדת לפריפריה החברתית, הפוליטית והגיאוגרפית. סדר יום זה בא לידי ביטוי בתכניתו היומית בגלי צה"ל, בסדרות הטלוויזיה הדוקומנטריות ששודרו בערוצי הטלוויזיה השונים ובסרטי תעודה. פרס זה מוענק לו על סיקור עקבי ומעמיק של נושאים אשר לא זכו קודם לזרקור תקשורתי".