המנכ"ל החדש של מפלגת האיחוד הלאומי: יהודה ולד

סמנכ"ל המפלגה, נבחר לתפקיד המנכ"ל. ולד נשוי לשירה, אבא ל-5 ילדים, וגר בכרמי צור. ולד למד בישל"צ ולאחר מכן בישיבת ההסדר באילת וישיבת הר המור. שירת כלוחם ומפקד בגדוד 101 של הצנחנים. בעל תואר ראשון ממכללת הרצוג ותואר שני מאוניברסיטת בר אילן 

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/19 20:40 כא בסיון התשעט

המנכ"ל החדש של מפלגת האיחוד הלאומי: יהודה ולד
יהודה ולד, צילום: הלל מאיר

מרכז האיחוד הלאומי אישר הערב (ב') מעבר לרשימת המועמדים לכנסת ה-22 וההסכמים הפוליטיים עם המפלגות החברות, גם את בחירות המנכ"ל החדש של המפלגה - יהודה ולד.

בשנתיים האחרונות כיהן ולד כסמנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי והיה חבר בצוות ניהול קמפיין הבחירות לכנסת ה-21. ולד נשוי לשירה, להם 5 ילדים גר בישוב כרמי צור בגוש עציון. למד בישיבת ירושלים לצעירים ולאחר מכן בישיבת ההסדר באילת וישיבת הר המור. שירת כלוחם ומפקד בגדוד 101 של הצנחנים. בעל תואר ראשון ממכללת הרצוג ותואר שני מאוניברסיטת בר אילן. 

בשנים האחרונות עסק בחינוך והיה פעיל ציבורית במספר ארגונים שפעלו בתחומי ההתיישבות ודת ומדינה. בעבר היה ולד יושב ראש המזכירות בישוב כרמי צור וכיום מכהן כחבר מועצת גוש עציון וחבר הקרן לפיתוח גוש עציון.

יהודה ולד

יהודה ולדצילום: הותר לשימוש

ולד הודה על בחירתו ואמר: "אני מודה ליו״ר המפלגה השר בצלאל סמוטריץ׳ ולחברי המרכז על האמון. אני נכנס לתפקידי בתקופה מלאת אתגרים לציונות הדתית ומדינת ישראל ,מכיר בכובד האחריות ומתפלל שנפעל לעשות רק טוב באמונה שלמה ובעזרת ה'. אני מתכוון להאיץ בימים הקרובים יחד עם יו״ר המפלגה את המגעים לאחדות. לא נאפשר שוב לגרור את כולנו לקרבות בוץ מגזריים. הציבור מצפה לאחדות וריצה קדימה אנחנו מחוייבים לכך בזמן המהיר ביותר".