העוזר החדש של שר הביטחון - אבי רואה

אחרי פיטוריו של קובי אלירז מתפקיד עוזר שר הביטחון לענייני התיישבות, אבי רואה, מי שהיה ראש מועצת בנימין - מונה לתפקיד הנחשק. ח"כ מוטי יוגב על המינוי: "איש ראוי מאוד שזכיתי ללמוד ממנו המון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/19 17:25 ג בסיון התשעט

העוזר החדש של שר הביטחון - אבי רואה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ועוזר שר הביטחון לענייני התיישבות החדש, אבי רואה, צילום: דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מינה את אבי רואה, לשעבר ראש מועצת יש״ע וראש מועצת בנימין, לתפקיד עוזר שר הביטחון לענייני התיישבות. ראש הממשלה נתניהו אמר כי הוא מעריך מאוד את אבי רואה ואיחל לו הצלחה בתפקידו. ראש הממשלה מודה לקובי אלירז, עוזר שהב״ט היוצא, על תרומתו המקצועית להתיישבות ולפעילותו במשרד הביטחון.

כזכור, היועץ הקודם, קובי אלירז פוטר על ידי נתניהו השבוע. למרות הפניות של ראשי המועצות ביהודה ושומרון ובמועצת יש"ע לראש הממשלה, בהם ביקשו ממנו לחזור בו מהחלטתו , מונה היום רואה לתפקיד הנחשק.

השרה שקד ואבי רואה בסיור

השרה לשעבר איילת שקד ואבי רואה בסיור בשומרוןצילום: יח"צ

בתגובה למינוי אומר ח"כ מוטי יוגב: "קובי אלירז, איש מקצוע, חבר אמת של ההתיישבות. תושבי יהודה ושומרון וכל תושבי הספר בצפון ובדרום,  חייבים לו הרבה מאוד על כל פועלו לביסוס וחיזוק ההתיישבות בכל רחבי ארץ ישראל. אין לי ספק שקובי עוד יתרום רבות מכוחותיו לעם ישראל. אני מבקש לברך את אבי רואה ראש מועצת בנימין לשעבר שנבחר לתפקיד יועץ שר הביטחון לענייני התיישבות. הוא איש ראוי מאוד שזכיתי לעבוד תחתיו וללמוד ממנו המון. שיצליח ה' את כל פועלו, הצלחתו הצלחת עם ישראל ויחד נפעל לחיזוק אחיזתנו בארץ ישראל".