הצייצנים שהתבדו: מי הימר שלא יהיו לבחירות?

המתח סביב ההליכה לבחירות גרם ללא מעט צייצנים בטוויטר, חלקם עיתונאים, חלקם פוליטיקאים בדימוס להמר: האם הולכים לבחירות או לא. מי טעה?

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/05/19 14:37 כה באייר התשעט

הצייצנים שהתבדו: מי הימר שלא יהיו לבחירות?
עמית סגל ודפנה ליאל, חבל שלא התערבו, צילום: פלאש 90, גילי יערי

אחרי שהפור נפל אתמול (ד') בחצות הלילה, והוחלט על הליכה לבחירות חוזרות, היו כמה אנשים שהתבדו. ביניהם, גם כותב השורות הללו, שהיה בטוח בכל ליבו שמדובר בספין אחד גדול ומתוזמן של שני הפוליטיקאים הותיקים, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו. אך, נוכח העובדה שב-17 בספטמבר ילכו אזרחי ישראל שוב לקלפיות, חובה עלינו להגיד - טעינו.

עמית סגל

עמית סגלצילום: צילום מסך

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל הקפיד לא להמר ממש על המהלך. סגל חשף בחשבון הטלגרם שלו, שהקולגה שלו, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל בטוחה שהכנסת לא תפוזר, ושלא נצטרך ללכת לבחירות חוזרות. אנחנו מקווים בשביל עמית שהוא יושב עכשיו במסעדה כשרה. 

הציוץ יהודה שלזינגר, ישראל היום

הציוץ יהודה שלזינגר, ישראל היוםצילום: צילום מסך

בעיתון 'ישראל היום' תקפו לא מעט את יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בשבוע האחרון, זאת בעקבות המכשול שהציב להקמת ממשלתו החמישית של בנימין נתניהו. בעקבות ההליכה לבחירות חוזרות, כתב הכנסת של העיתון, יהודה שלזינגר יצטרך להסתפק רק בגפילטע פיש בחודש הקרוב, ולא יוכל להנות מרגל קרושה בעקבות ההימור שלו.

הציוץ של אריק בנדר, הכתב הפרלמנטרי של ישראל היום

הציוץ של אריק בנדר, הכתב הפרלמנטרי של ישראל היוםצילום: צילום מסך

גם חברת הכנסת לשעבר, איילת נחמיאס-ורבין התבדתה, אך גם עמדה במילתה. נחמיאס-ורבין הבטיחה שלא תמחק את הציוץ בו הימרה שלא יהיו בחירות נוספות, כך עשתה. בקרוב, יהיו כמה חברים שיוסיפו לקורות החיים שלהם את התואר אותו נושאת נחמיאס-ורבין - "חבר כנסת לשעבר".

הציוץ של ח"כ לשעבר, איילת נחמיאס ורבין

הציוץ של ח"כ לשעבר, איילת נחמיאס ורביןצילום: צילום מסך

הציוץ של ג

הציוץ של ג'וש בריינר, הארץצילום: צילום מסך

הציץ של יהודה שוחט, ידיעות אחרונות

הציץ של יהודה שוחט, ידיעות אחרונותצילום: צילום מסך

הציוץ של גיא לייבה

הציוץ של גיא לייבהצילום: צילום מסך

הציוץ של רון נוטקין, ערוץ הכנסת

הציוץ של רון נוטקין, ערוץ הכנסתצילום: צילום מסך

כאמור, בי"ז אלול, 17 בספטמבר 2019 יתקיימו הבחירות לכנסת ה-22. מי שמחפש הימורים נוספים עד אז, יוכל להמר מי תזכה בליגת האלופות במוצאי השבת הקרובה, ליברפול או טוטנהאם, או מי תזכה באליפות ה-NBA, גולדן סטייס או טורנטו.