"תתרגל שעונים לך ילד חצוף"

מלחמת ציוצים בין בנו של ראש הממשלה לבין ח"כ איציק שמולי. חבר הכנסת הזכיר לנתניהו באיזה מקומות מפוקפקים הוא בילה ואמר: "מישהו חייב כבר לשים גבול לרעל שאתה מפזר". נתניהו שאל את שמולי מדוע הצביע בעד חוק שעזר לנוני מוזס

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 16/05/19 11:00 יא באייר התשעט

"תתרגל שעונים לך ילד חצוף"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

על רגע הפרסומים, לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו מקדם חוק חסינות, החל קרב ציוצים בטוויטר בין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לבין ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה. שמולי צייץ: "הכרעת הרוב אינה גוברת על שלטון החוק". נתניהו ענה לשמולי: "למה הצבעת נגד חוק פרסום הטבק בתקשורת הכתובה? חוק שהיה גורם הפסד של מליונים לידיעות אחרונות".

ההתנצחות בין השניים ברשת החברתית הגיעה למקומות פחות נעימים ולפסים אישיים. שמולי כינה את נתניהו שקרן וקשקשן והזכיר לו את בילוייו במקומות מפוקפקים: "למה נראה לך שעם ישראל צריך לממן לך אבטחה וליווי? ולשאלתך, תתפלא, לא כולם רוקמים מזימות ועסקאות שוחד בתקשורת כמו אביך. יש כאלה שפשוט עומדים מולו בניסיון השיטתי שלו לפרק אותה".

מלחמת הציוצים "שמולי-יאיר"

מלחמת הציוצים "שמולי-יאיר"צילום: צילום מסך

בתגובה ענה לו בנו של רה"מ: "אני מאובטח על פי החלטת שב"כ ועל פי רמת איומים. (ארדואן הסית נגדי בפני מליוני מוסלמים לא מזמן, שאני אחראי לטבח המוסלמים בניו זילנד). עכשיו תגיד אתה, האם אפשרת החרגה לפרסם מוצרי עישון בעיתונות הכתובה (מה שמכניס מליונים לנוני) בתמורה לסיקור חיובי?"

מלחמת הציוצים "שמולי-יאיר"

מלחמת הציוצים "שמולי-יאיר"צילום: צילום מסך

את דבריו חתם ח"כ שמולי עם ציוץ נוסף, בו המשיך לתקוף את יאיר נתניהו: "תתרגל שעונים לך ילד חצוף ומפונק שחי על חשבון כולם. מישהו חייב כבר לשים גבול לרעל שאתה מפזר כל היום במסגרת ניסיונות ההברחה של אביך מהדין והכלא".