ליהיא לפיד חושפת: זאת המשכורת שלי

העיתונאית שפוטרה מידיעות אחרונות החליטה לחשוף את תלוש המשכורת שלה. ברשתות החברתיות הופצו שמועות כי לפיד משתכרת ב-50 אלף שקלים, בפועל זה הרבה יותר נמוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/19 09:52 ח באייר התשעט

ליהיא לפיד חושפת: זאת המשכורת שלי
ח"כ יאיר לפיד ואשתו ליהיא לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

אשתו של ח"כ יאיר לפיד, העיתונאית ליהיא לפיד פוטרה מידיעות אחרונות והחליטה לחשוף את תלוש המשכורת שלה. לפיד החליטה על חשיפת התלוש לאחר שברשת ניתן היה למצוא לא מעט שמועות לגבי השכר שהיא קיבלה מידיעות אחרונות. 

https://www.facebook.com/lihilapid/photos/a.734884406539724/2606545566040256/?type=3&theater

לפיד, שהחלה לעבוד בעיתון לפני כ-15 שנה טוענת כי פוטרה מהעיתון, בגלל שהיא נשואה ליאיר לפיד. לפיד חשפה את מספר תלושי שכר של השנים האחרונות. בכולם, הסכום היה זהה לחלוטין ועמד על משכורת של 10,000 ש"ח ברוטו בחודש. אתמול התייחסה לפיד לפיטוריה והסבירה כי לאורך השנים היא עשתה מאמץ כדי שהטור שלה לא יהיה בעל אופי פוליטי, ולמרות זאת כשביקשה לאחר הבחירות לחזור ולפרסם את הטור היא סורבה. "חושבת שיש איזה הליכה לכיוון של השתקה", אמרה לפיד. 

"אני חושבת שאנחנו רואים את זה מכל הקצוות שקצת יש פחות סובלנות לדעות, ללבוש אחר, לאמירות אחרות ואני חושבת שאנחנו צריכים לחזור כולנו ולהיות מסוגלים לקבל את הדעה והלבוש וההתנהגות של האחר, שמכבדת אותנו. אני כן חושבת שאנחנו צריכים נורא להיזהר מלסתום פיות, מלהגיד, בגלל שדעתך הפוליטית לא מוצאת חן בעיניי, או מובעת חזק מדי, אז אתה לא מתאים לי, אני חושבת שאנחנו צריכים להתרכז בלדבר יותר בעדינות אחד עם השני. הייתי הרבה שנים בידיעות, וזה עיתון שמנסה לשמור על הוגנות והגינות, ובעיקר עצוב לי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן