סבב פיטורים בערוץ 20

הערוץ שהוקם כערוץ מורשת והפך לערוץ חדשות, מבצע קיצוצים ומפטר עובדים בפעם השנייה בתוך חודש. הפיטורים מגיעים בעיקר ממחלקת החדשות, הסופגת פגיעה קשה שצפויה להתבטא בהסרת תכני אקטואליה ובקיצור מהדורת החדשות של הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/19 17:47 ב באייר התשעט

סבב פיטורים בערוץ 20
ערוץ 20. סבב פיטורים נוסף, צילום: פלאש 90

ערוץ 20 במשבר. על פי הפרסום היום (ג') באתר 'אייס', 7 עובדים לפחות של הערוץ זומנו לשימוע לקראת פיטורים. זאת לאחר שכבר לפני כחודש פוטרו עשרה עובדים של הערוץ.

הצעדים מגיעים במסגרת הליכי התייעלות שעובר ערוץ 20, שהוקם כערוץ מורשת, ועם הזמן הפך לערוץ חדשות, ולאחר מאבק משפטי החל לשדר גם מהדורת חדשות יומית. מעבר לפיטורים, במסגרת ההתייעלות הוריד ערוץ 20 רצועת שידור יומית, והוא מעביר את משרדיו מתל אביב לירושלים, על מנת לחסוך בעלויות. 

עוד פורסם כי הפיטורים והשימועים פוגעים במהדורת החדשות המרכזית שמעביר ערוץ 20, שנותרה עם צוות מצומצם, ובהנהלת הערוץ שוקלים לקצר אותה ל-45 דקות.

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי מונה מנכ"ל חדש לערוץ 20, אבי שמידט, במקומו של המנכ"ל הזמני ששימש בתפקיד בחודשים האחרונים, יורם כהן. ערוץ 20 נמצא בבעלותה של חברת "ערוץ יהודי ישראלי בע"מ", ובעל השליטה בה הוא יצחק מירלרשווילי, שהוא גם הבעלים של תחנת הרדיו החרדית 'רדיו קול חי'.