תפילין על שער פנאי פלוס

הזמר עומר אדם שוב שם את היהדות בכותרות - הפעם אפילו על שער מגזין העיתון 'פנאי פלוס'. הזמר נשאל מה הכי ישראלי בעיניו וסיפק תשובה מפתיעה - תפילין

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/19 09:46 א באייר התשעט

תפילין על שער פנאי פלוס
עומר אדם עם תפילין על שער פנאי פלוס, צילום: צילום מסך

הזמר עומר אדם שוב מרגש ושוב שם את היהדות בכותרות. בשאלון בו השתתפו עשרות ידוענים, בעיתון 'פנאי פלוס' נשאלו המשתתפים מה הוא הדבר הכי ישראלי בעיניהם. הזמר, שומר המסורת אמר כי הנחת תפילין זה מה שנחשב בעיניו ל-הכי ישראלי וזכה לתמונה עם תפילין על שער המגזין. "בתוך כל הטירוף, כל אחד חייב למצוא את הבלאנס שלו ואת הזמן שלו עם עצמו, אפילו אם זה לכמה דקות. תעצרו, תנשמו ותאמרו תודה על מה שיש וגם על מה שאין". 

עומר אדם ידוע כאדם שומר מסורת. לאדם הוצע לפני כשנה להשתתף בפסטיגל שנערך בשבת בעד סכום כסף לא מבוטל. אדם לא הסכים, אך מארגני הפסטיגל העבירו את האירוע ליום חול, על מנת שאדם יוכל לקחת בו חלק. עומר אדם סירב גם להשתתף באירוויזיון שייערך בעוד כשבועיים בתל אביב, מכיוון שחלק מהחזרות מתקיימות בשבת. 

באותו שאלון שיתפרסם בגיליון לכבוד יום העצמאות, הזמרת קרן פלס אמרה כי הכי ישראלי בעיניה אלו חיילי צה"ל. "רק בישראל תפגשו ילדים בני 18 כל כך בוגרים, אחראים וערכיים. החיילים שלנו הם הדבר הכי ישראלי שיש". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן