השף המוכר ישראל אהרוני, שהרבה להופיע בשנתיים וחצי האחרונות בתוכנית הריאליטי המצליחה "מאסטר שף", הסתיר מאחורי הפרסום סיפור אישי קשה. בריאיון חדש ששודר בערוץ 12 חשף כי אובחן בסרטן הערמונית כחודש לפני אירועי 7 באוקטובר. בעקבות האבחון עבר ניתוח לכריתה מלאה, ובהמשך טיפולי הקרנות לצד טיפול הורמונלי אינטנסיבי שנמשך כשנתיים.
"לא אהבתי לדבר על זה, היה לי סרטן"
אהרוני תיאר את התקופה המורכבת ואת ההתמודדות עם הטיפולים הקשים. "הטיפול הזה הוא לגמרי לא כיף, במילים עדינות. הוא מוריד מהמרץ, מהאנרגיה, ונורא מעייף", סיפר. בהמשך הוסיף: "התפקיד שלי בעולם זה לגרום לאנשים לחייך ולשמח אותם". לדבריו, "מחלות לא נכנסות לקטגוריה הזאת, לכן לא אהבתי לדבר על זה". לבסוף סיכם בפשטות: "היה לי סרטן".
בריאיון הוא שיתף את הסיטואציה שבה בישר לילדיו על מצבו הרפואי הקשה: "הם ישבו פה כולם, וסיפרתי להם את זה בענייניות. ואז אמרתי להם: יש לכם עוד חמש דקות למחוק את ההבעה הזאת שיש לכם כרגע על הפנים. אני לא רוצה לראות אותה יותר לעולם בהקשר הזה", סיפר. "הוא אסר עלינו להיות רגשנים", הוסיף בנו אורי.