תמיר בר, אחד השמות המזוהים ביותר עם הסאטירה הישראלית מאז "שם טוב האבי", ואשתו מאיה אופיר, מגישת הפודקאסט "מאי ומאיה", קיבלו בסוף השבוע את התואר החדש - הורים. קצת יותר משנה אחרי שנישאו, השניים הודיעו אמש (ה') על לידת בנם הבכור בתמונה משפחתית מבית החולים.
"תקראו לצורף כי אני אושר צרוף באמאשלי"
בפוסט שפרסמו בעמודי האינסטגרם שלהם כתבו: "תקראו לצורף כי אני אושר צרוף באמאשלי". הפרסום המרגש לווה כמובן כשלצידו תמונה חדשה של התינוק הקטן שעדיין שוכב בעגלת בית החולים. כזכור, כבר בחודש מאי האחרון שיתפו את עוקביהם כי הם מצפים לילד ראשון. מאיה העלתה אז תמונה עם תמיר כשבידה צילום האולטרסאונד וכתבה בחיוך: "קדימה, אנחנו פתוחים להצעות לשמות - למה שם טוב ג'וניור לא מתקבל?"
תמיר ומאיה הכירו בין חברים וניהלו מערכת במשך ארבע השנים האחרונות. בפוסט שפרסם אחרי הצעת הנישואים, כתב בר לכבוד יום ההולדת של מאיה: "יש גברת אחת שאני מכיר, שלא משנה איפה היא נמצאת היא מרימה את השמחה לכולם. תמיד עם חיוך גדול ואהבה כנה בלב. ואני יודע להגיד על עצמי, שלא משנה איזה יום עבר עלי, גם אם היה לי את היום הכי טוב ומעניין בעולם - עדיין החלק הכי טוב ביום שלי זה לחזור הביתה בסוף היום, לשכב לידה ולראות נשיונל ג'אוגרפיק".