יעל שלביה: "קשה לי לדבר על זה, אחי הקטן היה בעזה"

הדוגמנית המפורסמת יעל שלביה שיתפה בראיון על אחיה שנפצע ברצועת עזה: "מבחינתנו זה כמה ימים פחות בעזה, אז קצת הייתה לנו הקלה בבית" | על תחושות האזרחים: "כל אזרח במדינה מרגיש את ההפקרות הזאת, את החוסר ביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/24 22:57 כה באב התשפד | עודכן בתאריך 01/09/24 10:27

יעל שלביה: "קשה לי לדבר על זה, אחי הקטן היה בעזה"
יעל שלביה |, צילום: טל עבודי

הדוגמנית המפורסמת יעל שלביה התראיינה לגיא פינס ושם דיברה על אחיה שלוחם ברצועת עזה: "קשה לי לדבר על זה. הוא נכנס לעזה לפני שבועיים והוא נפצע קל, שבר כמה אצבעות, מבחינתנו זה כמה ימים פחות בעזה, אז קצת הייתה לנו הקלה בבית".

"כל אזרח במדינה מרגיש את ההפקרות הזאת, את החוסר ביטחון"

שלביה הוסיפה לדבר על הוריה המתגוררים בנהריה ועל אביה בפרט: "ממש קשה להוציא אותו מהצפון. מהבית. הוא לא עושה משהו לא בסדר. הוא בסך הכול רוצה להישאר בבית. הוא רוצה לישון ולקום שם, וללכת לעבודה שלו שהיא רבע שעה מהבית". לבסוף הוסיפה ואמרה כי היא מרגישה שכל אזרח במדינה "מרגיש את ההפקרות הזאת, את החוסר ביטחון".