חנן בן ארי קורא להתגייסות החרדים: זוהי אזעקת אמת

הזמר הסרוג פנה לציבור החרדי בבקשה אישית לשינוי פנימי בסוגיית הגיוס לצה"ל: "אנחנו חייבים אתכם. זוהי אזעקת אמת. הדם של האחים והאחיות שלנו זועק אלינו מהאדמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/24 11:32 ה בסיון התשפד

חנן בן ארי קורא להתגייסות החרדים: זוהי אזעקת אמת
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

על רקע סוגיית גיוס החרדים הבוערת על סדר היום הציבורי, הזמר הסרוג ב יצא במסר לציבור החרדי. הזמר האהוב שמאז החלה המלחמה ערך עשרות הופעות למשרתי המילואים ועודד אותם בשדה הקרב כתב: "אחיי החרדים, כותב לכם בכנות ובכאב בלי מתווכים ובלי לעבור דרך פוליטיקאים ועסקנים".

"מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה"

"אני אוהב אתכם, מכיר ומעריך הרבה מכם באופן אישי. אני גם יודע שיותר ויותר חרדים מתגייסים, ורבים שלא מתגייסים כן משרתים את החברה הישראלית במגוון דרכים" כתב. "אני גם מבין את הפחד שלכם מכך שיכפו עליכם תרבות זרה לכם ולחינוך שלכם. באמת".

"אנחנו חייבים אתכם. זוהי אזעקת אמת"

לאחר שהביע הבנה לציבור החרדי, הדגיש בן ארי: "אנחנו חייבים אתכם. זוהי אזעקת אמת. הדם של האחים והאחיות שלנו זועק אלינו מהאדמה. עם ישראל בצרה, ולצד הלימוד והתפילות צריך עוד עשרות אלפי חיילים שיתגייסו בשביל לא לקרוס צבאית וכלכלית. אני יודע שאתם אוהבי ישראל אד תגידו לי אתם: מה צריך לקרות כדי שתתגייסו למאמץ המלחמתי של עם ישראל? מה הפיתרונות? מה יכול ליצור אמון? אני לא מאמין בכפיה משום סוג, אבל האם יש בכלל עם מי ועל מה לדבר? בבקשה מכם, אנחנו זקוקים לכם".