ירון אברהם: "השידור המשותף הזה שלנו קשר בנינו לעד"

ירון אברהם חשף את הקשר שלו למשפחות החטופים ובמיוחד למירב לשם גונן, אמה של רומי החטופה בעזה: ""יש לנו קשר מיוחד. אתה אומר, איך היא ככה מפוקחת ורציונלית, הבת שלה חטופה בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 21:57 ג בסיון התשפד

ירון אברהם: "השידור המשותף הזה שלנו קשר בנינו לעד"
ירון אברהם, נרקם קשר מיוחד, צילום: ללא

כחלק מפרוייקט סיכום השנה של ערוץ 12 במסגרתו מנסחים אנשי הערוץ את אירועי השנה החולפת דרך מבטם האישי, הסביר היום (א') הכתב המדיני ירון אברהם על הקשר המיוחד עם משפחות החטופים ועל הדברים שהשתנו בחייו בעקבות המלחמה.

"השידור המשותף הזה שלנו קשר בנינו לעד"

"אני בקשר עם המון משפחות חטופים, זה קשר אישי וחברי" אומר אברהם. על מירב לשם גונן, אמה רומי החטופה בעזה והפכה לאחת הדמויות הבולטות על המסך אמר אברהם כי "יש לנו קשר מיוחד. אתה אומר, איך היא ככה מפוקחת ורציונלית, הבת שלה חטופה בעזה, היא לא יודעת עד בסוף מה עלה בגורלה. אני חושב שהשידור המשותף הזה שלנו קשר בנינו לעד".

מירב לשם גונן, קשר מיוחד

מירב לשם גונן, קשר מיוחד צילום: פאולינה פטימר

על חייו האישיים שיתף: "אולי כי יש לי ילדים קטנים, הסיפור הלאומי מתלכד עם האישי ואני לא יכול לראות סיפור של משפחה חטופה ולא לקחת את זה אליי. אין ספור פעמים חזרתי הביתה אחרי מהדורה ונכנסתי למיטה של הילדים שלי, לחבק אותם, להריח אותם ולעבור למיטה וזה לא משהו שהיה קורה לפני, לא במינון הזה". הוא סיכם: "יש משהו במימדי הזוועות שנחשפנו אליהם, שגורם לי כל הזמן לרצות לחבק ולנשק האהבה התחדדה אצלי מאוד".