מעיין אדם: אני מלאת רגשות אשם. כותבת ודומעת

בחודש התשיעי להריונה, מעיין אדם החליטה לשתף את העוקבות באינסטגרם בחששות שלה לקראת תינוקת נוספת שתתפוס מקום גדול בחייה: "תכננתי לתת לתבור את כול כולי שנתיים-שלוש והיא קיבלה רק שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 13:44 יט באייר התשפד

מעיין אדם: אני מלאת רגשות אשם. כותבת ודומעת
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

חלפה קצת יותר משנה מאז מעיין אדם ילדה את בתה הבכורה תבור, וכבר היא נמצאת בחודש התשיעי להריונה השני. אושיית הרשת שיתפה את העוקבות בחשבון האינסטגרם שלה בתחושות לקראת הלידה המתקרבת. "נשארתי היום בבית לנוח ולסדר תיק ללידה ולהכין לבוטן מגירה וכביסות, ובנתיים לא עשיתי כלום כי רק מתנשנשת עם תבור כי אמאלה איזה כיף עם הילדה הזאת. קצת כואב לי שתכף יקחו לה לפחות 50% מתשומת הלב, היא בכלל לא הספיקה ליהנות ממנה".

מעיין אדם חוששת מהלידה: "תכננתי לתת לתבור את כול כולי שנתיים-שלוש והיא קיבלה רק שנה"

אחרי שפרסמה את הסטורי הזה, קיבלה אדם תגובות רבות מאימהות לילדים צמודים שעודדו אותה וטענו שאחות היא המתנה הכי גדולה שיכולה לקבל הבכורה. "תודה לכן על זה כי אני מלאת רגשות אשם", כתבה האושייה בתגובה, "תכננתי לתת לה את כול כולי שנתיים-שלוש והיא קיבלה רק שנה, וגם שנה לא משהו כי טבעתי בצער ובעבודה. בחודש האחרון בקושי מצליחה לשחק או להרים אותה, ואני כבר לא עולה ראשונה במדרגות בבוקר כשהיא קמה כי לוקח לי המון זמן לצאת מהמיטה וללכת, הכל כואב נורא".

אדם כתבה על הפחדים לקראת הלידה: "עכשיו מפחדת שגם לא אוכל לפצות על זה כשתהיה פה עוד אחת, כותבת ודומעת, על כך שלכולם כבר לא אהיה רק שלה. הורמונלית כנראה, אבל גם מאוהבת לה בצורה".