יעל בר זוהר: "חברים שהם משפחה באים להציל את המצב"

אשת הטלוויזיה שיתפה את העוקבים בהתמודדות עם כך שאביה בבית החולים ואילו בעלה גיא זוארץ נמצא בצילומים בחו"ל. בר זוהר שיצפה מי מגיע לעזור עם הילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 10:09 יט באייר התשפד

יעל בר זוהר: "חברים שהם משפחה באים להציל את המצב"
יעל בר זוהר, תקופה מורכבת, צילום: שחר גאיה ביטון

בתקופה האחרונה שיתפה אשת הטלוויזיה יעל בר זוהר לא אחת במצב המשפחתי הסבוך ועל הליווי של אביה בבית החולים. התקופה קשה עוד יותר בצל המצב הביטחוני והעובדה של שבעלה, גיא זוארץ, נמצא בצילומים בחוץ לארץ. בר זוהר שיתפה את עוקביה מי עוזר לה בתקופה המורכבת עם הילדים.

"באים להציל את המצב"

בשורת סטורים שהעלתה לאינסטגרם היא שיתפה וכתבה: "גיא לא בארץ חודשיים, אני נמצאת רוב היום עם אבא בבית חולים. בדיוק ברגעים האלה יש חברים שהם משפחה שבאים להציל את המצב. מושיק אני אוהבת אותך", כתבה וצירפה תיעוד של ילדיה בבילוי עם חבר המשפחה.

מנחה הישרדות, גיא זוארץ

גיא זוארץ, צילומים בחו"ל צילום: צילום מסך רשת 13

גיא זוארץ בצילומי הישרדות - יעל בר זוהר מתגעגעת

בזמן שזוארץ בצילומים בחו"ל, הקפידה בר זוהר לטוס לבקרו מספר פעמים, לאחר ששבה מביקור שכזה לפני מספר שבועות כתבה: "בחזרה הביתה, זהו. חזרנו מהמסע. מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם, מרחק של 3 טיסות אי שם". היא הוסיפה: "פרידות זה אף פעם לא קל, בטח לא מהחלק הטוב שלי, שרק להיות לידו עושה אותי טובה יותר, רגועה יותר ושמחה יותר. האבא הכי טוב בעולם. מודה על הביקור והזמן שהתאפשר לנו תוך כדי משחק הטלוויזיה הקשוח ביותר בעולם - שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו".