השחקנית שחזרה בתשובה: "הייתי תקופה ארוכה עם חצאיות וגופיות"

לידור אדרי ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה והעניקה לעוקבות טיפים לצניעות: "צריך להרגיל את הנפש הבהמית שלנו לדבר אחר, לאט לאט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/24 10:09 יח באייר התשפד

השחקנית שחזרה בתשובה: "הייתי תקופה ארוכה עם חצאיות וגופיות"
לידור אדרי, צילום: Wikipedia CC BY 3.0 אהוד שגב

לידור אדרי כיכבה בסדרות מצליחות כמו "אילת", "מייקל" ו"זה לא הגיל" לפני שעברה תהליך חזרה בתשובה והשתייכה לחסידות חב"ד. אתמול (שבת) היא ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, והתבקשה להעניק טיפים לצניעות מנסיונה האישי.

לידור אדרי עם טיפים בצניעות: "צריך להרגיל את הנפש הבהמית שלנו לדבר אחר"

"לא ישר הכל", כתבה אדרי, "אפשר חצאית פעם בשבוע, אחר כך פעמיים, אחר כך קצת יותר. עד שזה מרגיש לנו שיבוא בקלות. ואז להיות במדרגת החצאית. ואז עוד משהו שבא לנו בקלות. שלא מכביד עלינו". אדרי שיתפה את העוקבים בחוויה האישית שלה: "אני הייתי תקופה ארוכה עם חצאיות וגופיות, ואז הגופיות השתנו לחולצות קצרות, ואחרי תקופה ארוכה הקצרות החלו לכסות את המרפקים. ואחרי שנה גרביון. והכל קרה לאט לאט עד שזה כמעט לא הורגש".

השחקנית נימקה: "צריך להרגיל את הנפש הבהמית שלנו לדבר אחר. זה קצת כמו ילד שרכש הרגל שלא מתאים לו, צריך ללמד אותו. כיצד משנים, כיצד לאהוב את הדבר הנכון. האלוקות בתוכנו רוצה אותנו בלבושים יהודיים אבל הנפש הבהמית מתוך הרגל לדבר אחד עושה לנו קצת בעיות. אז אנחנו מלמדים אותה. בקצב שלה, בכלים שלה, לאט לאט, כמה יפה היא הצניעות. ובסוף גם היא מתרגלת ואוהבת ומגלחת את כל זארה בשמלות".