"הקאתי את נשמתי": תגובות הסלבס לסרטון התצפיתניות המזעזע

אחרי פרסום הסרטון המזעזע של חטיפת התצפיתניות מנחל עוז, הסלבס מגיבים בכאב בחשבונות האינסטגרם שלהם: "לא הגיוני שהן עדיין עם המפלצות האלה, חלאות המין האנושי. שימותו בייסורים אמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 11:22 טו באייר התשפד

"הקאתי את נשמתי": תגובות הסלבס לסרטון התצפיתניות המזעזע
הסרטון המחריד של התצפיתניות מנחל עוז, צילום: צילום מסך

הורי התצפיתניות שנחטפו מנחל עוז החליטו לשחרר אתמול (ד') סרטון בן שלוש דקות ובו רגעי החטיפה המחרידים מהשבעה באוקטובר. הסרטון שוחרר והופץ ברחבי הרשת, והסלבס צפו והגיבו בכאב. "מילים אינן עושות חסד עם התיאור של מה שהסרטון הזה גורם להרגיש", כתב סטטיק בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו.

אסי עזר הגיב בזעם: "ה-7.10 היה כישלון של הרבה מאוד גורמים. זה שהבנות האלה עדיין שם, זה שכל 128 האזרחים והאזרחיות, נשים ותינוקות, חיילים וחיילות שעוברים התעללות פיזית ומינית, זה שכולם עדיין שם זה כבר כישלון של איש אחד בלבד", הוא קבע. אליו הצטרפה שירי מימון, חברתו מ"הכוכב הבא": "יימח שמם", כתבה, "מקווה שכל החיות האלה כבר בגיהנום והם מאוד סבלו. אני מאמינה בניסים ומתפללת עליכן".

מאיה ורטהיימר: "הקאתי את נשמתי. אני רק רוצה לחבק אותן"

מאיה ורטהיימר פרסמה הבוקר סטורי משלה: "אתמול בלילה חזרתי מהלימודים. פחדתי לפתוח טלוויזיה, פחדתי לפתוח את הטלפון, ידעתי שהדמעות יחנקו אותי ושארגיש זעם בכל הגוף. הסרטון של התצפיתניות, של הבנות האלה, הבנות שלנו, המבט שלהן, האימה, אי אפשר לישון. תחושת חוסר אונים, אני כל כך זועמת. הקאתי את נשמתי. אני רק רוצה לחבק אותן, הן חייבות לחזור הביתה. לא מצליחה להבין איך אנשים בממשלה שלנו ישנים".

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אושיית הרשת קורין גדעון חיכתה עד שהילדים יירדמו כדי לצפות בסרטון. "ידעתי שזה יגמור אותי אבל אי אפשר להתכונן לזוועה הזאת", כתבה, "בא להקיא, בא למות. 3 דקות שהן גיהנום עלי אדמות והן חיות אותו כבר 7 חודשים. לא, לא, לא הגיוני שהן עדיין עם המפלצות האלה, חלאות המין האנושי. שימותו בייסורים אמן. אכזריות שאי אפשר להאמין שקיימת. איך המשפחות חיות? חוסר אונים. ייאוש. חייבים להציל אותן!".

קרן פלס: "הנהלת המפעל כשלה ואנחנו פשוט מפוטרים אחד אחד מחיינו השפויים"

הזמרת קרן פלס זעמה: "תמות נפשנו עם בנימין נתניהו?", כתבה, "מתי נקום כולנו ונקים את כל מי מילא את תפקידו מהכיסא שאנחנו נתנו לו? האסון הכי גדול בתולדות הארץ שלנו עוד ממשיך להקריס את הבית על יושביו ועל לקיחת אחריות אין בכלל מה לדבר. שלא לדבר על עיסקה. מה קורה איתנו? הנהלת המפעל כשלה וממשיכה להיכשל ואנחנו פשוט מפוטרים אחד אחד מחיינו השפויים. פה זה לא כסף, זה חיי אדם! קברניטי הספינה השוקעת - לכו כבר הביתה. עשו שהמנגינה הזאת תיפסק. ואם אפשר, כאקורד סיום, תחזירו את החטופים שנלקחו מארצם במשמרת שלכם".

קרן פלס

קרן פלס, צילום: דניאל קמינסקי