חדשות 12 תחת מתקפה: "עומרי מניב משקר" | הכתב הגיב: "אתה ילד בגן?"

במהדורת החדשות של הערוצים פרסמו כי מספר שרים סירבו לצפות בסרטון חטיפת התצפיתניות, השר לוין זעם: "העלילו עליי". השר כהן התנצח עם כתב חדשות 12, עמרי מניב: "לא הוצע לי לצפות בסרטון, עורך חדשות מהדורת 12 שהבהיר שהפרסום שגוי", מניב הגיב: "אתה מאשר שלא צפית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 08:33 טו באייר התשפד

חדשות 12 תחת מתקפה: "עומרי מניב משקר" | הכתב הגיב: "אתה ילד בגן?"
צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

סרטון חטיפת התצפיתניות ששוחרר לצפייה אתמול (ד') גרר תגובות רבות אך יחד עם זאת עורר סערת מה כאשר ב"חדשות 12" טענו כי כמה מחברי הקבינט בחרו שלא לצפות בסרטון החטיפה, דבר שגרר זעם ציבורי רב. אלא שמנגד טענו חלק מהשרים כי צפו בסרטון או הסבירו מדוע לא צפו בו וטענו כי לא הוצע להם לצפות בסרטון קודם לפרסומו הציבורי. לאחר הפרסום במהדורת החדשות, הוסיפה המגישה יונית לוי במהלך השידור כי חלק מהשרים טוענים שצפו בסרטון ואילו השר סמוטריץ' "השלים את הצפייה".

שר המשפטים לוין: "עלילה מבישה"

שר המשפטים לוין תקף בחריפות את ערוצים 12 ו-13 וטען כי העלילו זאת עליו. "ערוצים 12 ו-13 שברו היום שיא חדש של שקרים, כאשר העלילו עליי כי הוצע לי כביכול לצפות בסרטון חטיפתן של התצפיתיות, ולא עשיתי זאת".

לוין הוסיף וטען כי "זוהי עלילה מבישה שמעידה על השפל המקצועי והמוסרי אליו הדרדרו ערוצים אלה. למען הסר ספק, לא הוצע לי מעולם לצפות בסרטון עד שפורסם לציבור, ומשפורסם צפיתי בו בכאב גדול". גם לשר אלי כהן היו טענות כנגד ערוץ 12 והכתב עומרי מניב, הוא כתב בחשבון רשת X: "עומרי מניב משקר! מעולם לא הוצע לי לצפות בסרטון חטיפת התצפיתניות, וכמובן שאם היה מוצע הייתי צופה".

השר אלי כהן |

השר אלי כהן, צילום: Yossi Aloni/Flash90

"לרגב, גמליאל, גנץ ואיזנקוט הציעו לצפות, אותך השאירו בפינה?"

בהמשך הגיב מניב לכהן וכתב: "אני משקר, חוץ מזה שאתה מאשר שלא צפית בסרטון. למירי רגב, גילה גמליאל, גנץ ואיזנקוט הציעו לצפות, אבל אותך השאירו בפינה? מה אתה ילד בגן? אתה היית עד לפני דקה שר החוץ, אתה חבר קבינט, מה זה לא הוצע לי לצפות". כהן דבק בעמדתו וכתב: "אתה משקר!! ומנסה להתפתל. לפחות העורך שלך יש לו יושרה ותיקן".