יהורם גאון: זאת הסיבה שהחלטתי לצאת לסיבוב הופעות ענק דווקא עכשיו

הזמר הוותיק הכריז על מופע חדש בעקבות סיפור חייו, והסביר מדוע החליט לצאת לסיבוב הופעות דווקא בזמן המלחמה: "כדי לא להעניק מתנה נוספת למפלצות של מעבר לגבול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 17:21 יד באייר התשפד

יהורם גאון: זאת הסיבה שהחלטתי לצאת לסיבוב הופעות ענק דווקא עכשיו
יהורם גאון, צילום: אילן בשור

למרות שהמלחמה בשיאה וחטופים רבים עוד לא שבו לביתם, הזמר הוותיק יהורם גאון החליט להודיע היום (ד') על מופע חדש "עוד אני פוסע - סיפור חיי". המופע, מהגדולים ביותר שעשה עד היום, כולל את הלהיטים של גאון בשילוב סיפורים מתחנות חייו אותם יספר לראשונה על הבמה. גאון כבר זכה בתואר "הזמר הלאומי", חתן פרס ישראל, יקיר העיר ירושלים ואף השיא משואה בשנת ה-69 לישראל, וכעת יבצע בהופעתו שירים שאת חלקם לא ביצע מעולם על הבמה לצד השירים הכי מוכרים שלו.

יהורם גאון יוצא במופע חדש: "כדי לא להעניק מתנה נוספת למפלצות"

באירוע ההשקה שערך גאון, הוא הקדים תרופה למכה: "השאלה שצריכה להישאל היום היא האם זה הזמן לצאת בתכנית חדשה. בדרום נלחמים היום, בצפון ילחמו מחר, המזרח רותח. אחים שלנו במנהרות של טחב ושנאה, בכל יום הותר לפרסום. אז זה הזמן להתחיל בהכנות לחגיגה של תכנית זמר?". אחרי שהעלה את השאלה בעצמו, הוא גם השיב עליה: "כן. ודווקא עכשיו. כדי לא להעניק מתנה נוספת למפלצות של מעבר לגבול".

הזמר נימק: "דווקא עכשיו כי מופע שכזה צועק מסר של תקווה. שאנחנו לא עוצרים שום דבר, בעיקר לא את החיים. ממשיכים בעקשנות לחיות כי זה נשקנו הסודי". גאון הודה שהוא נרגש מהמופע כפי שלא התרגש מעולם.