קורין גדעון: "עד היום לא יודעת למה פיטרו אותי מקשת 12"

שלוש שנים אחרי שפוטרה מקשת 12, אושיית הרשת עדיין לא יודעת מה הסיבה. כעת היא מודה: "אחרי הפיטורים הייתי מאוד נואשת. התחננתי לכל תפקיד זוטר בכל ערוצי הטלוויזיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 14:40 יד באייר התשפד

קורין גדעון: "עד היום לא יודעת למה פיטרו אותי מקשת 12"
קורין גדעון בהנחיית "האח הגדול", 2016, צילום: Flash90,Flash90

קורין גדעון הגיעה לפסגת הטלוויזיה כשהנחתה את "האח הגדול" לצידו של ארז טל, בהיותה בת 23 בלבד. מאז הגישה מספר תכניות נוספות, ביניהן "אנשים", "דייט ראשון", "בייק אוף" ו"2025", אך לפני שלוש שנים פוטרה בפתאומיות. בראיון לדליה בן ארי במגזין "את" היא סיפרה: "אחרי הפיטורים הייתי מאוד נואשת. התחננתי לכל תפקיד זוטר בכל ערוצי הטלוויזיה, לא הייתה לי בושה לבקש ולשלוח את הסוכנת שלי לנג'ס ולהשפיל את עצמה, רק שמישהו ייקח אותי".

קורין גדעון: "שאלתי את מנכ"ל קשת למה פיטרו אותי והוא ענה לי 'נגמר לך החוזה'"

גדעון לא זכתה לנימוקים לגבי פיטוריה. "עד היום אני לא יודעת למה", הודתה, "לימים כשהציעו לי לחזור, שאלתי את מנכ"ל קשת למה פיטרו אותי והוא ענה לי 'נגמר לך החוזה'. התשובה שלו הייתה מיתממת. הרי לרבים הם חידשו את החוזה וגם צירפו חדשים. אז עד היום אני לא יודעת לענות לסיבת פיטוריי, ואשמח לשמוע למה זה קרה. אולי הם לא היו מרוצים ואולי לא התאמתי להם יותר".

כיום, היא מודה, טלוויזיה היא כבר לא החלום הגדול. "קיבלתי הצעות מכל הערוצים", חשפה, "בשנה האחרונה קיבלתי גם מקשת הצעה לתוכנית יומית, וגם להשתתף בתוכניות ריאליטי כמו 'רוקדים עם כוכבים' ו'הזמר במסכה'. כרגע אני לא מעוניינת לחזור לטלוויזיה. אם באיזשהו שלב תהיה הצעה מעניינת? אני לא פוסלת כלום".