מירי מיכאלי מזועזעת: "בידיים של האידיוט הזה הופקד ביטחוננו"

מותו של איברהים ראיסי, מנהיג איראן, הצליח לזעזע את העולם המערבי. מגישת החדשות זועמת על התנחומים שהביעו המנהיגים: "על תושבי איראן הוא חושב? בידיים של האידיוט הזה הופקד ביטחוננו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/24 10:23 יג באייר התשפד

מירי מיכאלי מזועזעת: "בידיים של האידיוט הזה הופקד ביטחוננו"
מירי מיכאלי, צילום: לירן מור

מותו של מנהיג איראן טלטל את העולם המערבי כולו. בעוד בישראל לא הסתירו את ההתלהבות, במדינות אחרות הביעו כאב וצער על לכתו. מירי מיכאלי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ "I24NEAS" שיעלה בקרוב בעברית, כתבה על כך פוסט מזועזע בחשבון האינסטגרם שלה. "עצרו את הכדור המסתובב הזה, אני רוצה לרדת", פתחה, "מנהיגי העולם המערבי מביעים תנחומים על מותו הפתאומי של מנהיג שנהג לתלות את אנשיו באכזריות, למשל נערה מתוקה בת 16 נתלתה כי נאנסה".

מירי מיכאלי זועמת על התנחומים על מותו של המנהיג האיראני

מיכאלי המשיכה וכתבה: "לא רק כטב"מים וטילים לעברנו, את האיראנים התליין מטהראן רצח בהמונים ומתוך טירוף דתי חולני". המגישה התרעמה גם על דקת הדומייה שעמדו לזכרו ועל יו"ר סבא"א, רפאל גרוסי, שאמר: "מחשבותינו עם משפחותיהם ועם תושבי איראן בתקופה קשה זו". "על תושבי איראן הוא חושב?", זעמה, "בידיים של האידיוט הזה הופקד ביטחוננו".

בהמשך הפוסט כתבה: "ואותם מנומסים, יש להם ביקורת על המדינה הדמוקרטית היחידה בשכונה הדפוקה הזאת, אחרי טבח המוני מחריד וניסיון להגן על המדינה היהודית היחידה בעולם. הבקשה לצווי מעצר לנתניהו וגלנט, באותה שורה יחד עם סינוואר והניה - נבחרי ציבור דמוקרטי אל מול רבי מרצחים, שורפי תינוקות ואנסים - מגיעה מאותו סוג של מנומסים. קחו אותם, הוסיפו את הצעירים הדפוקים של אמריקה, תבלו בקצת קורטוב של אנטישמים קלאסיים והרי לכם - עולם הפוך ראיתי".