דניאל גרינברג רותחת: אייל גולן היה צריך להדליק משואה

אושיית הרשת ובת זוגו של הזמר אייל גולן זעמה על כך שלא הוזמן להשיא משואה וישתפה בתחושותיה: "לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזה התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 10:04 כט בניסן התשפד

דניאל גרינברג רותחת: אייל גולן היה צריך להדליק משואה
דניאל גרינברג, צילום: שי יחזקאל

ברקע ההכרזה על האמנים שישיאו משואה ביום העצמאות ובניהם רביב כנר ועברי לידר, אושיית הרשת שיתפה את עוקביה בתחושותיה הקשות על כך שבן זוגה אייל גולן לא הוזמן להשיא משואה. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם פתחה גרינברג: "כשרק קופצים לי פרסומים של ההוא מדליק וההוא נבחר וההוא ככה.. זה מה שעובר לי בראש נשבעת".

"ביקום מקביל, אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות"

"ביקום מקביל, אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות" כתבה אושיית הרשת. "לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזה התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה. עזבו את היוצאים מן הכלל. עובדתית! תתנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים?"

"מה רק אני ראיתי את כל זה כאילו?"

גרינברג הזכירה את הופעותיו של גולן במהלך המלחמה וכתבה: "זה ביקורים בבתי חולים בלי סוף, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף. ומהלב". לסיום חתמה גרינברג: "מה רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי, כי על זה לא מדברים. פרקתי".

הסטורי של דניאל גרינברג

הסטורי של דניאל גרינברג צילום: צילום מסך מאינסטגרם