יעל בר זוהר: "בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות"

השחקנית ואשת התקשורת שיתפה כי הגיעה לעמוד בצפירה יחד עם אביה ושיתפה על גם על סביה: "אמא שלו אמרה לו רוץ ואל תחזור ומאז לא ראה אותה". היא שיתפה על הרגעים המיוחדים בצפירה: "חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות .שתי דקות שהן עולם. נצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 14:30 כח בניסן התשפד

יעל בר זוהר: "בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות"
יעל בר זוהר, חיבקה את אביה בצפירה, צילום: שחר גאיה ביטון

כמו עם ישראל כולו, עמדה הבוקר יעל בן זוהר בצפירה לזכר קורבנות השואה, אלא שבר זוהר החליטה הפעם לעמוד את הצפירה יחד עם אביה. בר זוהר, דור שלישי לשורדי שואה כותבת: "הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת, נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו. כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל, כמה כאב אפשר כבר להכיל".

"בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו"

"בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו" היא שיתפה את עוקביה ברשתות, "חיבוק של 2 דקות, שתי דקות שהן עולם. נצח". בהמשך שיתפה על קורות משפחתה בשואה: "סבתא רחל וסבא חיים שלי ניצולי אושוויץ. הצליחו לשרוד ולעלות לישראל ולהקים משפחה ולהמשיך ולקיים את העם היהודי. סבא שלי יוסף פוגל ז"ל גם שרד את עבודות הכפייה בשבי בסיביר ונלחם נגד הנאצים בצבא אנדרס הבריטי וכל שאר משפחתו הורים ואחים נרצחו בשואה. אמא שלו אמרה לו רוץ ואל תחזור ומאז לא ראה אותה".

בר זוהר קישרה את היום המיוחד גם לטרגדיה המשפחתית שחוו ב-7 באוקטובר: "עילי ברעם שלנו ז"ל נרצח בשל היותו יהודי. הוא כבר לא יחזור. אבל אנחנו חייבים לדאוג שהחטופים והחטופות בשבי חמאס הנאצים יחזרו".