"מנהל הסמינר הסביר להורים שלי שאני יפה מדי"

אושיית הרשת ננה הלפרין ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה וחשפה מדוע נסעה ללמוד בסמינר בחו"ל: "מנהל הסמינר ירד לחיי, החצאית שלי היתה לו ארוכה או קצרה מדי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/24 20:16 כב בניסן התשפד

"מנהל הסמינר הסביר להורים שלי שאני יפה מדי"
אילוסטרציה, צילום: arrowsmith2,Shutterstock

אושיית הרשת ננה הלפרין, שכיכבה בתכנית "בנות ברק" ששודרה ב-HOT, ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. אחת העוקבות שפנתה אליה תהתה למה הלפרין טסה ללמוד בסמינר בחו"ל, רחוק כל כך מהבית בגיל צעיר. "מקווה מאוד שאף אחת לא עוברת מה שאני עברתי בסמינר בארץ", השיבה האושייה בכאב, "מנהל הסמינר ירד לחיי".

הלפרין

הלפרין, צילום: אביב חופי

"ההורים שלי בכו מצער, המנהל אמר להם שאני יפה מדי"

הלפרין פירטה על החוויה הקשה שעברה בימי צעירותה: "החצאית שלי היתה לו ארוכה או קצרה מדי,
או במילים שלו - כשההורים שלי ממש בכו מצער - הוא הסביר להם שאני יפה מדי". הלפרין הסבירה לעוקבות שלסמינר הייתה תלבושת אחידה - קוד לבוש לפיו התיישרו כל בנות הסמינר - שנקנתה בחנויות מסוימות בלבד, כך שהחצאית שלה לא הייתה שונה באורכה מאלו של האחרות. "התשובה שענה להוריי הייתה פשוטה, אמיתית ומזעזעת", כתבה.

האושייה ניצלה את ההזדמנות כדי להודות להוריה שמצאו פתרון לבעיה ונשלחו אותה ללמוד בסמינר בחו"ל, הרחק מאותו מנהל. "ואני חיבת לציין שיש הרבה בנות שנסעו ללמוד בחו"ל ולא בגלל שלא היה להן טוב", הוסיפה הלפרין, "פשוט הסמינרים בחו"ל בזמנו היו כל כך ערכיים והתרכזו בהם בעיקר בלימוד ובערכים, לא בשום אורך חצאית".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368