קייט מידלטון שיתפה תמונה מהחתונה והעוקבים השתגעו

הדוכסית מווילס רק רצתה לשתף תמונה חגיגית לרגל יום הנישואין ה-13 שלה ושל בעלה ויליאם, אך העוקבים מיהרו להעלות ספקולציות כמו תמיד: "ויליאם לבש מדים אחרים בחתונה שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/24 15:28 כב בניסן התשפד

קייט מידלטון שיתפה תמונה מהחתונה והעוקבים השתגעו
קייט מידלטון וויליאם בחתונתם, צילום: shutterstock

הדוכסית מווילס קייט מידלטון הפכה לדמות אהובה ומסקרנת כבר מהיום שהצטרפה למשפחת המלוכה. רק בחודש האחרון היא זכתה בתואר "בת המלוכה האהובה ביותר בבריטניה", חודש לאחר שחשפה התמודדות עם מחלת הסרטן. לאחר שחשפה את המחלה נוספו להתעניינות בחייה האישיים גם לא מעט ספקולציות, שנמשכות גם אחרי שניסתה לשים סוף לשמועות. אתמול (ב') שיתפה הנסיכה תמונה מהחתונה שלה ושל הנסיך וויליאם, שנערכה לפני 13 שנים, וגם שם החלו הספקולציות בתגובות.

הפוסט של קייט מידלטון מסעיר את הרשת: "ויליאם לבש מדים אחרים בחתונה שלו"

ברנה לאסין, שחקנית טורקית עם למעלה ממיליון עוקבים, תהתה בתגובות "איפה היא היום?" וזכתה למאה לייקים. "למה הוא לובש מדים שחורים בתמונה הזו?", תהה אחד העוקבים, "הוא לבש אחד אדום לחתונה שלו. זה לא המדים שהוא לבש בחתונה של הארי? מישהו אחר רואה את זה?". עוקב אחר לקח את זה צעד קדימה: "למה לשתף בשחור לבן?! מחשבה איומה עלתה במוחי לפני שקראתי את הכיתוב".

מגיבה אחרת השקיעה עוד יותר בתאוריה שלה: "חיפוש פשוט בגוגל יגיד לכם שזו תמונה שלא נראתה בעבר", כתבה, "וויליאם התחתן עם החליפה האדומה שלו מהמשמר האירי, שהוא היה קולונל ומפקדה באותה תקופה".

לצד התגובות שתקפו את הזוג, עוקבים רבים הסתפקו באיחולי מזל טוב נרגשים, חלקם אף נזפו במגיבים האחרים. נאחל לזוג המלכותי יום נישואין שמח והרבה בריאות.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368