מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אביב גפן: "לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח"

הזמר הוותיק הודיע כי בצל מצבם של החטופים שעדיין מוחזקים בשבי חמאס, לראשונה בחייו הוא לא יחגוג את ליל הסדר. "מבחינתי אין חג חירות בזמן שיש חטופים בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/24 12:41 יד בניסן התשפד

אביב גפן: "לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח"
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

על רקע מצבם של 133 החטופים שמחר יימלאו 200 ימים מאז חטיפתם לשבי חמאס, רבים בישראל מתקשים לחגוג חירות כשאחיהם מוחזקים בשבי המרצחים ולא ברור כמה מהם נותרו בחיים. הבוקר (ב') הזמר הוותיק אביב גפן הודיע לעוקביו כי השנה, לראשונה בחייו, יימנע מקיום ליל הסדר. "לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח" כתב גפן לעוקביו בסטורי. "מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה".

אביב גפן

אביב גפן צילום: צילום מסך

החטופה ששוחררה: אני לא מרגישה חירות - אני חטופה נפשית

כזכור, אמש, אביבה סיגל, ששוחררה משבי חמאס לאחר 50 יום במעמקי המנהרות סיפרה לכאן 11 על התחושה בירידה למנהרות: "הפיר מאוד קטן והסולם מתנדנד, בקושי ראינו איפה אנחנו דורכים, היה מותר רק ללחוש". בנוסף, שיתפה בכאב כי היא עדיין לא מרגישה חירות. "אני מרגישה חטופה נפשית, לא קיימת בכלל". כך בכתבה של קרן נויבך ב"כאן רשת ב'".

אביבה סיגל: "היו עינויים של חטופים"

בהמשך הראיון, סיפרה אביבה סיגל כי "באחד הימים הבחורה שהייתה איתנו שאלה מה עם אוכל, כי יותר מ-20 שעות לא הביאו לנו אוכל. הוא הסתכל ואמר 'לוקח זמן'. אחרי ארבע שעות הוא הביא לנו מגש עם שלושה חצאים של פיתות יבשות מלפני כמה ימים".