הצל מתפוצץ על ערוץ 14: "גרמתם לחדשות 12 להרגיש כמו ערוץ ימני"

הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי נדהם לראות את מגיש ערוץ 14 תוקף את השר בן גביר. הוא לא נשאר אדיש ואמר בבוז: "אפשר לספור על יד אחת כמה פעמים פשיסט כמוני הוזמן לערוץ שלכם. אפשר לתאר בשתי מילים: ימין דרדלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 18:18 יג בניסן התשפד

הצל מתפוצץ על ערוץ 14: "גרמתם לחדשות 12 להרגיש כמו ערוץ ימני"
הצל, צילום: Sraya Diamant/Flash90

במהלך תוכנית הבוקר של ערוץ 14, התייחס המגיש שי גולדן לסערה סביב אמירתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. הראפר יואב אליאסי, "הצל", פחות אהב את הנאום של גולדן ופתח במתקפה חסרת תקדים נגד הערוץ.

שי גולדן, מגיש ערוץ 14

שי גולדן, מגיש ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

"לא ירית בנגמ"ש כי אתה בכלל לא בתוכו"

"בוקר טוב לשי גולדן בערוץ 'הימני' היחידי שפתח את הבוקר בנאום מלא שנאה נגד בן גביר", כתב הבוקר (א') פעיל הימין. "נאום שגרם לחדשות 12 להרגיש כמו ערוץ ימני פטריוטי. בין היתר אמרת לשר איתמר בן-גביר: 'דרדלה היא מילה מצוינת לתאר את תפקודך, רמתך והתאמתך לכל תפקיד שאינו פרובוקטור בשקל'".

"אז למי שלא מכיר אותך, עד לפני זמן לא רב היית שמאלני מין המניין שדאג לקרוא לי פשיסט בכל משפט שני אבל התפכחת והנה אתה בערוץ 14 שמורכב מאנשים בדיוק כמוך שעברו המרה, אבל משום מה אפשר לספור על יד אחת כמה פעמים פשיסט כמוני הוזמן לערוץ שלכם לעומת אנשים כמו יריב אופנהיימר או אורי זכי, אז לי הכל ברור". הוא המשיך בזעם: "אני רק אגיד לך דבר כזה, לא ירית בנגמ"ש כי אתה בכלל לא בתוכו אבל הריקושט יחזור לך לפרצוף. אותך ואת חבריך (לא כולם) אפשר לתאר בשתי מילים: ימין דרדלה. מאכזב פשוט מאכזב".