קרן פלס משתפת: אני אחרי פירוק של בית וחיים שלמים

יותר מחצי שנה אחרי שנפרדה מבעלה נועם טור, הזמרת שיתפה תמונה מהימים הקשים שעברה: "כשהכל קרה סגרתי חופשה ראשונה לעתיד הרחוק והוא פשוט הגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 14:29 יג בניסן התשפד

קרן פלס משתפת: אני אחרי פירוק של בית וחיים שלמים
קרן פלס, צילום: דניאל קמינסקי

חלפה יותר מחצי שנה מאז שקרן פלס ונועם טור נפרדו, אך הזמרת מיעטה לדבר על כך. בסוף השבוע האחרון היא שיתפה בחשבון האינסטגרם תמונה שלה "מרגע מייאש" והתייחסה לפרידה המטלטלת. "פה אני באולפן שהיה לי במכמורת, אחרי פירוק כל הציוד + בית וחיים שלמים", כתבה על התמונה, "כמה ימים לפני הסילבסטר וכמה חודשים אחרי האוקטובר, מבול שחור ואין יבשה, העולם בחוץ רועד וגם בפנים. אם לא נאחזים במשהו, עפים לכל הרוחות".

קרן פלס: כשהכל קרה סגרתי חופשה ראשונה לעתיד הרחוק והוא פשוט הגיע

למזלה, פלס מצאה במה להיאחז. "מצאתי אחיזה באהבתי לילדיי. כל מה שצריך כדי לשרוד, הוא דבר אחד למענו שווה לחיות. שתמיד יהיה לנו את הדבר האחד הזה. שלא נתרוקן מתכלית. הארגזים כבר מזמן פגשו סכין יפנית והתפרקו לאולפן חדש בבית חדש במציאות אחרת". פלס כתבה את הפוסט בעודה בחופשה בתאילנד. "מה הקשר? כשהכל קרה סגרתי חופשה ראשונה לעתיד הרחוק והוא פשוט הגיע. הזמן לא דופק לדפיקויות שלנו חשבון".

הזמרת ביקשה להעביר מסר: "אנחנו אחים (משפט שחוק אבל יש אוויר בגלגלים האלה) ושלא יספרו לכם אחרת! תמיד אפשר לעשות זום אין על הרע והמרעיל, אבל חובה עכשיו לראות רחב ולפעול כמשפחה, כדי להחזיר את אחינו ואת חיינו הביתה. נפרק את כל הארגזים אחד אחד. נריב אחר כך בסלון". לסיום, איחלה לעוקבים חג שמח.