שולי רנד מתמוגג מצופית: היא מורה דתית מאוד גדולה בשבילי

למרות שצופית גרנט לא מנהלת אורח חיים דתי, בעלה הזמר לומד הרבה מאוד ממנה. בראיון הוא שיתף: "היא יכולה להיות מאסטר בדת. היא מאסטר שלי, אני לומד ממנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 10:23 יג בניסן התשפד

שולי רנד מתמוגג מצופית: היא מורה דתית מאוד גדולה בשבילי
שולי רנד וצופית גרנט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

הזמר שולי רנד התראיין לעמי פרידמן במגזין "שישישבת" ודיבר על המלחמה, על המשבר באמונה ועל אשתו צופית גרנט. "מדובר באדם שהיכולת שלו לעזור לאנשים ולתת, שזה המהות של דת, היא בלתי נתפסת", אמר רנד, "אני לא יודע עשירית מהדברים שהיא עושה. היא מורה דתית מאוד גדולה בשבילי. באיך שאני תופס את הדת בקיום שלה, ביכולת שלך לצאת מעצמך. בחמלה, אהבה, שמחה. היא יכולה להיות מאסטר בדת. היא מאסטר שלי, אני לומד ממנה".

שולי רנד: "בגלל שיש לי זקן, חושבים שיש לי את התשובות לעניינים של הקדוש ברוך הוא"

בחלק אחר בראיון הוא דיבר על השינוי באמונה בעקבות המלחמה. "כאדם דתי אני לא מאמין באלוהים מעניש. אני מאמין באלוהים מלמד", סיפר. כשנשאל האם התערערה לו האמונה, השיב: "בגלל שיש לי זקן, חושבים שיש לי את התשובות לעניינים של הקדוש ברוך הוא. אני כן, בתור אדם דתי, מנסה לפענח סמלים ולהבין מה קרה פה, מעבר לשאלה מי אשם. פחות מעניין אותי מי אשם במחדל. אני זוכר שאמרתי לצוף ביום הראשון 'זה הסתר פנים'. מישהו עיוור פה, ואני מאמין שהדבר הזה מושגח. ואין לי תשובות לגבי הקדוש ברוך הוא, ואני גם נלחם על האמונה שלי".