אדוה דדון שוב עקצה את הבן של שר האוצר - הפעם בגלל אחיו הקטן

העיתונאית המוערכת של חדשות 12 איחלה לבנו של שר האוצר כי יחזור בשלום מהשירות בצנחנים אליו התגייס היום, ולא החמיצה את ההזדמנות לעקוץ את אחיו הגדול, אשר "מסרב להגיד מתי הוא יתגייס לצה"ל"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/04/24 14:18 י בניסן התשפד

אדוה דדון שוב עקצה את הבן של שר האוצר - הפעם בגלל אחיו הקטן
אדוה דדון, הרשת סוערת, צילום: רגב גור

בנו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ידידיה, התגייס היום (ה') לחטיבת הצנחנים. אביו הנרגש טרח לצייץ על כך בחשבון ה-X שלו בצירוף תמונה של חיבוק אמיץ, והעיתונאית אדוה דדון לא החמיצה את ההזדמנות לעקוץ את בני המשפחה. "שישמור על עצמו ויחזור בשלום", כתבה בכנות והוסיפה, "וגם אחיו הגדול כשהוא יתגייס".

אדוה דדון התלוננה כי בנו הבכור של סמוטריץ' מסרב לומר מתי הוא מתכנן להתגייס

כזכור, בחודש פברואר האחרון הקדישה דדון, עיתונאית מוערכת שמתעסקת רבות בחשיפת נוכלים ועוקץ חפים מפשע, דקות ארוכות במהלך שידור "אולפן שישי" של חדשות 12 כדי לדבר על בנו הבכור של סמוטריץ', בניה בן ה-20 שנישא לאחרונה וטרם התגייס לצבא. בפירוט רב היא סיפרה כי "הוא לומד בישיבה הגבוהה בבית אל והתחתן בחודש דצמבר. מבין שני המסלולים בישיבה, בחר בזה המאפשר להתגייס בכל שלב בישיבה ואף לקבל פטור בגיל 26".

לאחר מכן היא טרחה לציין כי סמוטריץ' האב התגייס לצבא בגיל 28 לשירות של שנה וארבעה חודשים, התלוננה כי בנו הבכור מסרב לעדכן את הציבור מתי יתגייס לצה"ל, "בנו לומד כבר שנתיים בישיבה גבוהה ומסרב להגיד מתי הוא יתגייס לצה"ל", והוסיפה במתיקות: "אנחנו מאחלים לו חיים מאושרים, הרבה מאוד ילדים, אבל ברור לנו מה קורה למי שמתגייס כשהוא כבר נשוי עם ילדים". היום כאמור, היא טרחה לברך את ידידיה הצעיר לרגל גיוסו, וקפצה כמוצאת שלל רב על ההזדמנות לעקוץ את אחיו הגדול בניה, צעיר בן 20, על כך שטרם הודיע מתי ילבש את המדים בצבע זית. בתגובה לציוץ קיבלה העיתונאית מספר תגובות זועמות מהעוקבים.