מצמרר: "צופים זיהו בקהל את דוד קוניו ששבוי כבר יותר מחצי שנה בעזה"

המופע של עדי אשכנזי במועצה האזורית אשכול ששודר בקשת 12 צולם לפני למעלה משנה, ונכחו בו אנשים שנחטפו או נרצחו בטבח: "כשסיימנו לערוך את ההופעה שאלנו את עצמנו מה עלה בגורל הקהל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/24 10:48 י בניסן התשפד

מצמרר: "צופים זיהו בקהל את דוד קוניו ששבוי כבר יותר מחצי שנה בעזה"
הקהל בסטנדאפ של עדי אשכנזי, צילום: קשת 12

מופע הסטנדאפ של עדי אשכנזי, שהחלק השני שלו שודר אתמול (ד') בקשת 12, צולם בכלל במרץ של השנה שעברה. יותר משנה חלפה מאז שהסטנדאפיסטית האהובה הופיעה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, והיה ברור שהרבה השתנה. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה אשכנזי שיתפה: "כשסיימנו לערוך ביד רועדת את ההופעה שהייתה באשכול שאלנו את עצמנו מה עלה בגורל הקהל".

"כשסיימנו לערוך את ההופעה שאלנו את עצמנו מה עלה בגורל הקהל"

כצפוי, חלק מהקהל שנכח בדרום היה גם בטבח הנורא של השבעה באוקטובר. "צופים רבים זיהו בקהל את דוד קוניו ששבוי כבר יותר מחצי שנה בעזה, ולצידו יושבת מחויכת שרון, אשתו, שחזרה משבי חמאס עם שתי בנותיהן התאומות בנות ה-3 אמה ויולי אחרי 52 ימים ולילות בשבי", כתבה אשכנזי, "אני מייחלת ומתפללת לשובו של דויד ולשובם של 132 חטופות וחטופים נוספים ששבויים בעזה כבר 193 ימים וחיים בליבנו מאז ועד שנראה אותם על אדמתנו". יעל אודם, כתבת חדשות 12, הוסיפה בתגובה: "ולצידם דפנה רוסו המקסימה שאיבדה את בעלה אורי. אורי יצא להגן על הבית, על קיבוץ כפר עזה, ונפל".