החרדית שכבשה את האינסטגרם חושפת את כל הסודות: זה מה שהזמר המפורסם ביקש ממני

סימי הרשקופ, מייסדת עמוד האינסטגרם "דוס סלבס", כבר מכירה את תעשיית הסלבס מקרוב. בסטורי בחשבון האישי שלה היא שיתפה בסיפורים אישיים שחוותה עם מפורסמים מוכרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 17:31 ט בניסן התשפד

החרדית שכבשה את האינסטגרם חושפת את כל הסודות: זה מה שהזמר המפורסם ביקש ממני
סימי הרשקופ, צילום: באדיבות המצולמת

אושיית הרשת סימי הרשקופ הצליחה לכבוש את האינסטגרם עם העמוד "דוס סלבס", עם למעלה מ-100 אלף עוקבים המתעניינים באייטמים מגזריים. כעת היא החליטה לשתף את העוקבים בחשבון האינסטגרם האישי שלה בסיפורים אישיים שקרו לה כמי שנמצאת בתוך התעשייה. "בשיא ההכנות ליום הולדתי, נזכרתי שבשנה שעברה הזמנתי מפורסמת שהכרתי עוד לפני שהיא השתתפה בריאליטי".

סימי הרשקופ: "זמר מפורסם ביקש ממני למחוק סרטון שלו בטענה שכל השיר הוא זייף"

אותה מפורסמת, שהרשקופ לא חושפת את שמה, הייתה חברה שלה. "היא רשמה לי שבשביל להשתתף ביום ההולדת שלי, הגעה שלה עולה 4,000 שקל. ולמה זה מצחיק אותי? כי היום כבר נגמרו לה 15 דקות התהילה". האושייה שיתפה סיפור נוסף, גם הוא בעילום שם: "מישהו מפורסם מאוד שלח לי הודעה בוואטסאפ וביקש ממני למחוק סרטון שפרסמתי מאירוע סגור, בטענה שכל השיר הוא זייף. האם לדעתכם הורדתי?", היא שאלה את העוקבים.

מתוך חשבון האינסטגרם של סימי הרשקופ

מתוך חשבון האינסטגרם של סימי הרשקופ צילום: צילום מסך אינסטגרם

סיפור אחר ואחרון היה על שדרן רדיו שראיין אותה באופן אישי וגם עקב אחרי העמוד שהיא מפעילה באינסטגרם, אך כאשר השניים נתקלו זה בזו באירוע של חברים והאושייה ניגשה בנימוס לומר לה שלום, הוא שאל האם הם מכירים.