יעל צין עברה הפלה: "אולי הייתי צריכה לעבוד פחות"

אשת התקשורת שיתפה את קהל העוקבות ברשת החברתית בחוויה אישית לא פשוטה שעברה לאחרונה. "למרות הקושי החלטתי לשתף - סוחבת עד עכשיו את האשמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 09:47 ח בניסן התשפד

יעל צין עברה הפלה: "אולי הייתי צריכה לעבוד פחות"
יעל צין, צילום: חיה בנדר

אל תוך המציאות הישראלית המורכבת, הכוללת מלחמה שקטה וחטופים שעדיין בשבי, נוספות הצרות הפרטיות של כל אחד ואחת מאיתנו. אשת התקשורת יעל צין שיתפה אמש (ב') את קהל העוקבות באינסטגרם כי היא עברה הפלה לאחרונה. "יצחק בעלי אומר שיש לנו תפקיד ויש דברים שצריך לשתף, לא הכל טוב אבל הכל לטובה. לא מזמן עברתי הפלה, אחד הדברים הכי קשים ולא נעימים ומביכים והגוף עדיין חלש", כך שיתפה בכנות.

יעל צין: אני יכולה להתחיל לבכות וזה לא קל

היא המשיכה וסיפרה כי מאז טבח שמחת תורה כולנו עדיין בטראומה מתמשכת, וזה חלק מהעניין. צין ביקשה להבהיר נקודה אחת חשובה: "שאף אחד לא יגיד לך שזה בגללך. את עשית הכל בסדר. אם בורא עולם גזר ככה, אז עשית את התפקיד שלך. זה מה שצריך לקרות". אשת התקשורת הוסיפה ודיברה על העצב והקושי, "אני יכולה להתחיל לבכות וזה לא קל. יש רגעים אני חושבת שאולי הייתי צריכה לעבוד פחות, לקחת על עצמי פחות, אבל אז אמרתי לעצמי: 'איפה האמונה והביטחון בבורא עולם'. כמובן לא לזלזל בבריאות, אבל לא מעבר לכך. לפעמים צריך לעבור את זה כדי להעריך, דווקא בימים שאחרי המלחמה, כשהרגשתי שזאת התקומה שלנו. דווקא ברגעים האלה להתחבר לבורא עולם".