צופית גרנט התפוצצה על חבר הכנסת מהעבודה: "להוציא לך צו הרחקה מהחברה הישראלית"

ח"כ גלעד קריב תועד כשהוא מכנה את המכינה הצבאית בעלי "איום קיומי למדינת ישראל" וטוען שצריך לעשות להם דה-לגיטימציה. אשת התקשורת נחרדה וזעמה: "18 נהרגו ממכינת עלי ואתה מתכוון לעשות להם דה לגיטימציה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 22:57 ז בניסן התשפד

צופית גרנט התפוצצה על חבר הכנסת מהעבודה: "להוציא לך צו הרחקה מהחברה הישראלית"
צופית גרנט, עם כיסוי ראש, צילום: מיכה לובטון

ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה עורר סערה לאחר שהתפרסמה שיחה שלו עם פעילי מחאה בארצות הברית. בשיחה הוא טען כי "הנרטיב האולטרה-לאומני שמגיע מהמכינה הקדם צבאית בעלי, בן גביר וסמוטריץ" הוא "איום רציני וקיומי לרווחת מדינת ישראל". צופית גרנט לא יכלה להישאר אדישה להתבטאות וזעמה: "להוציא לך צו הרחקה מהחברה הישראלית".

קריב: "איום קיומי למדינה", גרנט: "קצת רספקט ועדינות לא היה מזיק"

בשיחה שקיים קריב עם פעילי המחאה, אמר: "זה הזמן, בגלל השבעה באוקטובר, להבין שאנו צריכים לזהות אותם, את הכוחות האלו, כאיום רציני וקיומי לרווחת מדינת ישראל והאוכלוסייה הישראלית. אנחנו צריכים לעשות להם דה לגיטימציה, יש הרבה שחקנים בעולם היהודי, במיוחד בצפון אמריקה, שעדיין מרגישים מובכים להגיד לשר ישראלי בכיר אתה לא רצוי. כרגע, הקרב על פלורליזם דתי בישראל סובב כולו סביב הצורך להציג נרטיב יהודי-ציוני אלטרנטיבי לנרטיב האולטרה-לאומני שמגיע מהמכינה הקדם צבאית בעלי, בן גביר וסמוטריץ'."

צופית גרנט זעמה על קריב: "18 חיילים נהרגו במלחמה ממכינת עלי ואתה מתכוון לעשות להם דה לגיטימציה? לך צריך להוציא צו הרחקה מהחברה הישראלית מחרחר מלחמה שכמוך, קצת רספקט ועדינות לא היה מזיק".