נסרין יוצאת להגנת עומר אדם: "תהיו רגישים"

אחרי ביטול ההופעה של הזמר המצליח בעקבות הנחיות פיקוד העורף, הזמרת פרסמה סטורי ובו ביקשה מהעוקבים: "אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 11:54 ז בניסן התשפד

נסרין יוצאת להגנת עומר אדם: "תהיו רגישים"
נסרי קדרי, צילום: CC BY-SA 4.0 Tal Abudi

עומר אדם נאלץ לבטל היום (ב') את ההופעה המתוכננת בעקבות הנחיות פיקוד העורף. הזמרת נסרין שיתפה את הסרטון שפרסם, וכתבה: "אם רק האנשים בבית היו יכולים לדעת כמה לילות ללא שינה
אנחנו עוברים לפני מופעים גדולים. כמה לחצים. שאלות. ציפיות, פחדים. רצון לתת לקהל במדויק את מה שהוא הכי ישמח לקבל", היא פירטה את כל התהליך שעובר אמן לפני הופעה.

נסרין מבקשת: תהיו רגישים

"יש מאחורינו כמות ענקית של אנשי צוות שעובדים מסביב לשעון כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו על הבמה, כולם במרתון עד התאריך שנקבע", המשיכה, "והפחד הכי גדול, הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה, לא משנה מה. משנת הקורונה הקשה ועד המצב הביטחוני הרגיש במדינה. בדור שלנו הכל קרה וזו המציאות שאנחנו חיים בה. ובתוך כל זה, אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו. זה שווה עולם".

הזמרת ביקשה להבהיר: "אנחנו שומעים הכל, קוראים הכל, יש דברים שהם לא בשליטה שלנו, בשבילכם זז תאריך - בשבילנו זז משהו בלב". הבקשה העיקרית שלה מהקוראים היא להיות רגישים, "ואל תשכחו שהמטרה היא פשוט לבוא להשתחרר ולשמוח לערב אחד שבשבילנו הוא הכי חשוב שיש".