רותי ברודו מתפוצצת בכנסת: "אין שום סיבה שנמשיך את העסקים שלנו בארץ"

המסעדנית ושופטת הריאליטי הגיעה לדיון בכנסת בנושא העסקת עובדים זרים בענף המסעדנות, והתפוצצה: "אתם מטלטלים אותנו. לי זה נשבר - אני אעבור ליוון" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/24 16:30 ו בניסן התשפד

רותי ברודו מתפוצצת בכנסת: "אין שום סיבה  שנמשיך את העסקים שלנו בארץ"
רותי ברודו, הצלע הנשית ב"מאסטר שף", צילום: רונן אקרמן

רותי ברודו, מסעדנית והצלע הנשית בשולחן השופטים של "מאסטר שף" המשודרת בקשת 12, לקחה היום (א') חלק בישיבה בכנסת בנושא העסקת עובדים זרים בענף המסעדנות. ברודו, שנלחמת עבור הנושא כבר שנים ארוכות, לא חסכה במילים על התנהלות משרד הכלכלה ואף מתחה ביקורת אישית על השר ניר ברקת.

צפו: רותי ברודו מתפוצצת בכנסת

"אני לא יכולה יותר. לי זה נשבר"

"תסתכלו עלינו פה - אנחנו האנשים שלא יישארו בארץ יותר, אין סיבה", הודיעה ברודו, "אנחנו אחרי לילה שלא ישנו בגלל שהמדינה הזאת נמצאת על סף תהום. אנחנו צריכים עזרה, לא עוזרים לנו. אין שום סיבה בעולם שנמשיך את העסקים שלנו בארץ. מה, אני דפוקה?", היא שאלה את היושבים בחדר, "אתם מטלטלים אותנו. כואב לנו בלב. אני לא יכולה יותר. לי זה נשבר, אני אומרת - פאק איט, למה? אני אעבור ליוון".

בהמשך, ביקשה ברודו תשובות ברורות: "אתם לא רוצים אותנו כשותפים שלכם? אז תגידו. אנחנו מדברים על הסיפור הזה שנים, גם לפני המלחמה, אין עובדים בישראל. תעזרו לנו, די. אלא אם כן אתם אומרים לנו 'שלום, תודה, לא צריך מסעדות בישראל'".