נדב אייל צייץ - תמר איש שלום הגיבה: "אכלתי אותה"

בני הזוג התבדחו ברשת X זאת לאחר שהעיתונאי כתב כי התכונן לכל תרחיש בממ"ד, בת זוגו, מגישת חדשות 13 המשיכה בתגובה משעשעת. איל סיכם: "כל הכבוד לצה"ל, לחיל האוויר, לבנות הברית שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/24 15:06 ו בניסן התשפד

נדב אייל צייץ - תמר איש שלום הגיבה: "אכלתי אותה"
תמר איש שלום, תגובה משעשעת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אירועי התקיפה מאיראן הביאו במהלך היממה האחרונה גם לא מעט ציניות ישראלית משובחת וברשת נכתבו מאות פוסטים שמצאו בתוך האירוע הדרמטי גם את הצד הקומי. פוסט שכזה כתב גם העיתונאי נדב איל שהוסיף לפוסט תודה לאנשי הצבא גם אמירה על ההיערכות בממ"ד, בת זוגו, מגישת חדשות 13 תמר איש שלום הגיבה על כך בהומור.

נדב איל צייץ, תמר איש שלום הגיבה

איל צייץ בחשבון ה-X שלו עוד לפני התקיפה האיראנית וכתב: "אני סומך על חיל האוויר ועל מערכת בכוננות גבוהה. כמו גם על החיבור עם האמריקנים. זה לא ה-6 באוקטובר". אז הוסיף: "מה שכן, הכנתי במבה בממ"ד לילדים. לכל מקרה".

נדב איל

נדב איל, צילום: יח"ץ

"תמר חזרה משידור ואכלה את הבמבה"

מי שהגיבה לדברים כאמור, היא רעייתו תמר איש שלום שכתבה: "מצטערת, אכלתי אותה". הבוקר (א') הוסיף איל ציוץ נוסף בנושא: "כל הכבוד לצה"ל, לחיל האוויר, לבנות הברית שלנו. ראינו תצוגת תכלית של מדינה שמקדישה משאבי עתק לטכנולוגיה ומדע, ופועלת עם ארה"ב ובברית אזורית עם מדינות ערביות. את המציאות הזו, שנבנתה עשרות שנים, יש שרוצים לפרק. אסור לתת להם". והבמבה? הוא סיים וכתב: "הילדים המשיכו לישון. תמר חזרה משידור ואכלה את הבמבה".