עמית סגל תחת מתקפה: "למה הוא עדיין מועסק בקשת?"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 טען בחשבון הטלגרם שלו שהמתקפה של איראן היא התפתחות חיובית, והותקף ברשתות החברתיות: "עמית סגל כפסע מלחלק בקלאוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/24 12:00 ו בניסן התשפד

עמית סגל תחת מתקפה: "למה הוא עדיין מועסק בקשת?"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דקות ספורות אחרי הדיווח על עשרות כטב"מים שעושים את דרכם לישראל, העיתונאי עמית סגל כתב בעמוד הטלגרם שלו: "האירוע ההיסטורי של הערב: לראשונה מאז המהפכה האיסלמית בטהרן עימות ישיר בינם ובינינו", והוסיף: "בניגוד לרבים אחרים, בעיניי זו התפתחות חיובית". האמירה הזו של סגל הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות, ורבים מיהרו לתקוף אותו.

"עמית סגל כפסע מלחלק בקלאוות"

יעל אבנרי, שלקחה חלק פעיל במחאה נגד הרפורמה המשפטית, כתבה: "מדובר בפסיכופט". רויטל סלומון הוסיפה: "הפרשן הבכיר לענייני כלום ושום דבר, עמית סגל. מאות שיגורים על ישראל זו התפתחות חיובית כי... מה? זו אופציה להצית מלחמת עולם שלישית ולגרום לך ולשכמותך זקפה רוחנית?". אחת אחרה כתבה: "אין דרך קלה לומר את זה: עמית סגל הביע הלילה בזמן אמת שמחה על כך שעשרות אלפי קילומטרים של חומרי נפץ עושים דרכם מאיראן כדי ליפול על אזרחי ישראל ולהרוג בהם".

עינב שיף, עיתונאי "ידיעות אחרונות", התבדח: "עמית סגל כפסע מלחלק בקלאוות". התסריטאי אורי גרוס הגיב בזעזוע: "למה הטינופת המטונפת עדיין מועסק בקשת?", וצייצן אחר הוסיף: "אנשים שחוגגים את תקיפת איראן: פעילי חיזבאללה ברובע הדאחייה בביירות, עמית סגל בטלגרם שלו".