עדן הראל שיתפה את ההתכתבות הפרטית: "תגובה מאחדת מדי אז הוא לא פרסם"

לאחר שהציגה את פרוייקט שמירת השבת וקיבלה מחלק מהעוקבים תגובות נזעמות, מגיבה מגישת הטלוויזיה וטוענת כי דווקא הביקורות הודגשו אך היו גם הרבה שפירגנו. הראל: "אפשר שיהיו חילוקי דעות, אבל לא חילוקי לבבות, אני מאמינה שכל פעולה רוחנית יש לה השפעה גשמית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 10:28 ד בניסן התשפד

עדן הראל שיתפה את ההתכתבות הפרטית: "תגובה מאחדת מדי אז הוא לא פרסם"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

עדן הראל חוותה אתמול (ה') התקפה אישית מצד חלק מהעוקבים ברשת זאת לאחר שהציגה את פרוייקט שמירת השבת שלה, פרוייקט שהיו מי שלא הבינו את הכוונות שלו ותקפו את הראל. בחשבון האינסטגרם שלה הגיבה מגישת הטלוויזיה לביקורות וכתבה: "היו כאלה שלא אהבו את המיזם של לעזור לכל מי שרוצה להתנסות בשמירת שבת, מיד קפצו האתרים הרעילים ופרסמו מתוך מאות תגובות מחבקות, את הבודדות שלא".

"היה אחד שהגדיל לעשות וביקש תגובה, אבל היא הייתה מאחדת מדי"

"למה?" מוסיפה הראל, "כי ככה זה רע וצהוב מוכר יותר. היה אחד שהגדיל לעשות וביקש תגובה, אבל היא הייתה מאחדת מדי אז הוא לא פרסם" כותבת הראל וגם שיתפה את ההתכתבות האישית עם אותו עיתונאי. הראל מבהירה כי "לא נעשה שום הקשר בין שמירת שבת לשביעי, נעשה קשר להפיץ טוב אל מול הרע".

היא מסיימת וכותבת: "אז כמו שכתבתי - אפשר שיהיו חילוקי דעות, אבל לא חילוקי לבבות. חשוב האיך אומרים דברים, איך משמיעים את דעתנו בטח שזה פומבי. .וכן אני מאמינה באמונה שלמה שכל פעולה רוחנית יש לה השפעה גשמית, כי ככה השם ברא את עולמו. והכי חשוב שנזכה לאחדות. לא אחידות".

הפוסט שעורר את הסערה

"מאז השביעי באוקטובר המוני משפחות מתעוררות לקבל על עצמן שבת בשביל עם ישראל", כתבה מגישת הטלוויזיה, "כי 'יותר מששמרו ישראל את השבת השבת שמרה עליהם'. יצאנו בפרויקט אדיר לעזור להם בצעדים הראשונים, בדרך לשמירת השבת. רצינו לשתף אתכם בזכות האדירה והנדירה הזאת, יש קבוצה של נשים מדהימות שמכינות ערכות לשבת לכל מי שמעוניין להתנסות בשמירת השבת".