ינון מגל במתקפה על המתחרה: "משדר תעמולה של חמאס"

הראיון ששודר בתוכנית "עובדה" עם ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן ממשיך לעורר הדים. מגיש "הפטריוטים" ששודרה במקביל לראיון תקף את אילנה דיין: "תרעלה 12"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 08:06 ד בניסן התשפד

ינון מגל במתקפה על המתחרה: "משדר תעמולה  של חמאס"
ינון מגל, נגד אילנה דיין, צילום: תומר שלום

בתוכנית עובדה ששודרה אתמול (ה') ערכה אילנה דיין ראיון עם ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, ראיון בו יצא ארגמן במתקפה חריפה על ראש הממשלה נתניהו וטען כי הוא "אינו כשיר להיות ראש הממשלה". הריאיון האמוציונלי גרר תגובות רבות וביןם המגיבים, גם המתחרה של דיין, מגיש "הפטריוטים" ינון מגל.

"ערוצי התרעלה משדרים תעמולת חמאס"

בחשבון ה- X שלו תקף מגל את דיין וארגמן בשורת ציוצים. באחד כתב על דיין ותוכניתה: "אני מבין שהפסדתי הערב משדר תעמולה של חמאס מלא מלא במסגרת התכנית 'עובדה'" בתרעלה 12", כתב והוסיף בציוץ אחר: "בזמן שבערוצי התרעלה משדרים תעמולת חמאס בשת"פ של דגנרנלים ואנשי תקשורת, החיילים שלנו נלחמים באוייב".

אילנה דיין, תחקיר שעורר גלים.

אילנה דיין, "הגמוניה קלאסית" צילום: Yonatan Sindel,Flash90

"הגמוניה קלאסית שמקבלת שוב ושוב מצלמה ומיקרופון מהגמוניה קלאסית"

מגל הקדיש לנושא עוד מספר ציוצים וכתב בין היתר: "לפני המלחמה זו הייתה הרפורמה שבגללה הוא הגיע עד תמיכה בסירוב פקודה וקשקש על נאמנות לממלכה ולא למלך עכשיו זה גיוס החרדים ושאנחנו מאבדים את ארצות הברית בקיצור הגמוניה קלאסית שמקבלת שוב ושוב מצלמה ומיקרופון מהגמוניה קלאסית, כדי להחזיר את ימי 'ישראל היפה' ואת השלטון. רקוב".

פעל מאחורי גבושל ליברמן? ראש השב"כ ארגמן

ארגמן, הריאיון עורר תגובות רבות. צילום: פלאש 90. מרים אלסטר