נמסנו: מאיה ורטהיימר חשפה את מין העובר בדמעות

עם האישה החשובה בחייה: השחקנית ואושיית הרשת חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את מין העובר שני כשהיא מגלה לאימה שמדובר בבן והשתיים בוכות בהתרגשות. "קצת חדשות טובות בתקווה שיעלו חיוך למי שצריך כרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/24 00:15 ג בניסן התשפד

נמסנו: מאיה ורטהיימר חשפה את מין העובר בדמעות
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מזל טוב: אחרי שחשפה את ההיריון החודש שעבר, הערב השחקנית ואושיית הרשת המצליחה, מאיה ורטהיימר, גילתה כי מדובר בבן. בפוסט מרגש שהעלתה לאינסטגרם נראית מאיה כשהיא מספרת לאימה על מין העובר והשתיים מתחבקות ופורצות בבכי. וטרהיימר הודיעה בהתרגשות לעוקבים: "קצת חדשות טובות בתקווה שיעלו חיוך למי שצריך כרגע. הרגע שבו סיפרתי לנשים החשובות בחיי שאנחנו מחכות לך".

המסע המרגש של ורטהיימר שהסתיים בהריון שני

כזכור בעבר שיתפה ורטהיימר על הרצון לילד נוסף ואף דיברה בפתיחות על ההפלה שעברה, ומאז כתבה וסיפרה לא מעט על טיפולי הפוריות שעברה בניסיון להיכנס להיריון. בין היתר ורטהיימר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו תיעדה את עצמה מזריקה לצורך הטיפולים, וכתבה הצעה משלה כיצד עלון הזריקות צריך להיראות.

מאיה ורטהיימר: "במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים"

"במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים", הזהירה אושיית הרשת, "יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מבן הזוג שלך ביומיים האחרונים או התפטרת/דקרת את הבוסית שלך בעבודה/רבת עם עצמך. ונכון חשבת לעצמך לרגע קטן שאולי את יכולה לקחת חלק בקאסט של 'למה נשים רוצחות'? יש מצב".